Ким Кардашян продължава да монетизира славата си и да развива нови и нови брандове и колекции.

Последното попълнение в портфолиото ѝ е колаборация с израелския бранд за слънчеви очила Carolina Lemke, с които създава първата си колекция аксесоари.

Разбира се, по стара традиция, самата Ким застава като рекламно лице и се клонира точно шест пъти, в случай, че не ни стига само една като нея.

Кадрите в кампанията са заснети от фотографското дуо Мерт и Маркус, а за фотосесията Ким избира изцяло черна стилистика.

Само по боди, черен чорапогащник и коса до коленете, Ким представя своя прочит на тенденциите в слънчевите очила.

Личният ѝ гримьор, Марио Дедиванович, стои зад грима, а тенденциите в слънчевите очила се характеризират с огледални цветни ефекти и смели овални форми.

Всички кадри от рекламната кампания на първата колекция слънчеви очила на Ким Кардашян можете да видите в нашата галерия.

Историята на клана Кардашян: От едно убийство до световна слава

Чар или бедствие: Ким се разходи полугола из Париж

Личният гримьор на Ким: Кой е Марио Дедиванович?