Ким Кардашян продължава да монетизира славата си и да развива нови и нови брандове и колекции.
Последното попълнение в портфолиото ѝ е колаборация с израелския бранд за слънчеви очила Carolina Lemke, с които създава първата си колекция аксесоари.
Разбира се, по стара традиция, самата Ким застава като рекламно лице и се клонира точно шест пъти, в случай, че не ни стига само една като нея.
Кадрите в кампанията са заснети от фотографското дуо Мерт и Маркус, а за фотосесията Ким избира изцяло черна стилистика.
Само по боди, черен чорапогащник и коса до коленете, Ким представя своя прочит на тенденциите в слънчевите очила.
Личният ѝ гримьор, Марио Дедиванович, стои зад грима, а тенденциите в слънчевите очила се характеризират с огледални цветни ефекти и смели овални форми.
Всички кадри от рекламната кампания на първата колекция слънчеви очила на Ким Кардашян можете да видите в нашата галерия.
Историята на клана Кардашян: От едно убийство до световна слава
Чар или бедствие: Ким се разходи полугола из Париж
Личният гримьор на Ким: Кой е Марио Дедиванович?
Коментари