Карл Лагерфелд успя да наложи Chanel като една от модните къщи – стожери на индустрията, съчетаваща в себе си иконични архиви с модернистичен послепис.
Една от последните кампании, заснети лично от Кайзер Карл, е за слънчевите очила на пролет-лято 2019.
Кампанията улавя Витория Черети и Крис Грикайте в студийни кадри, поставящи фокус върху новите тенденции при аксесоарите.
Стайлингът е дело на Карин Ройтфелд, а двойката позира с изделия с перлени инкрустации върху очила и верижките им, златни акценти и огледални ефекти.
Формите ни представят ретро вдъхновението на овалните и масивни стъкла, контрастиращи на правите геометрични форми в класическите модели.
Златните покрития и майсторството да имплементираш висшата мода в слънчевите очила можете да разгледате в нашата галерия.
5 бюти тенденции от висшата мода
Chanel: Реквием за един мечтан живот
Chanel спира да използва екзотични кожи















Продажбата на "Лукойл": Ще получи ли България отсрочка от САЩ?
Бюджет 2026: Инфлация и дефицит до 3%, дълг от 37,6 млрд. евро
Централна прогноза
Мускулна тъкан беше отпечатана на 3D-принтер в условия на безтегловност
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Кой управлява кометата 3I/ATLAS: Откриха признаци на негравитационно управление
Разкриха причината за магнитните аномалии на земното ядро
Тежки обвинения към легендарен треньор заради младото му гадже + СНИМКИ
Хулио Веласкес взе важно решение за Левски
Уволнението е близо: И Локо се изгаври с Берое
Исак няма да играе за Ливърпул
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
Как се формира биологичният ни часовник?
Стресът се отразява видимо върху стойката и дишането, когато е хроничен
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Остави коментар