Време за промяна настъпи в стратегията на Victoria's Secret, които обмислят вариант годишният им шоу-спектакъл вече да не се излъчва.

Изпълнителният директор на L Brands, които са собственици на марката за бельо, сподели:

„Модата е бизнес на промените. Ние трябва да се развиваме и променяме, за да растем. С това предвид, решихме да обмислим промяна на традиционното модно ревю на Victoria's Secret“.

Според изпълнителния директор, телевизията не е точното място за Victoria's Secret. В изявлението се споменава, че през 2019 от бранда ще се фокусират върху създаването на вълнуващо и динамично съдържание и нов вид събитие, което ще бъде достъпно за потребителите чрез различни платформи.

Големият проблем?

В дигиталната ера, в която живеем, всичко се случва на момента. Така закъснения, подобни при Victoria's Secret, водят до загуба на интерес и съвсем очакваните резултати като миналата година – рекордно ниска гледаемост. Причината за това е фактът, че през 2018 шоуто се състоя на 8 ноември, а бе излъчено чак на 2 декември. През това време потребителите вече се бяха запознали с изпълнителите на ревюто и части от представените изделия чрез социалните мрежи.

Ревютата спектакли на Victoria's Secret дебютираха през 2001 година, като се утвърдиха като едни от най-пищните представяния на колекции, неизменна част от които бяха актуалните музикални звезди.

Ангелите естествени: Супермодели без грим

Алесандра Амброзио и Адриана Лима: Обсебени от всеки секси детайл!

Victoria’s Secret лансират колекция слънчеви очила