Луксозният бранд за бързи коли Ферари се вбеси на немския дизайнер Филип Плейн и в официално писмо му постави ултиматум да свали кадри и видеа от социалните си мрежи, в които промотира свои маратонки върху капака на собственото си лъскаво зелено Ферари.

Представителите на марката изразиха възмущението си от факта, че той си е позволил своеволието да ползва автомобила „за промоционални цели на собствените си продукти, с което накърнява репутацията на марката“.

От бранда споделиха още, че те не смятат, че лайфстайлът на Филип отговаря на имиджа, който марката иска да има и че не желае да се асоциира със сексуалните намеци, които той вменява във видеата, визирайки няколко клипчета, на които полугола силиконова красавица мие колата, върху чийто капак са сложени съответните маратонки на стойност 800 долара.

Плейн реагира остро на желанието им като сподели, че това е „изнудване“ и е готов да предприеме легално мерки, ако продължават да настояват да свали кадрите.

„Не мога да облека в думи колко съм възмутен. Не трябва да си арогантен с клиентите си и да се държиш, сякаш те са по-малко от теб“, коментира дизайнерът.