Ще я познаете ли? Кейт Мос отново е тук, за да ни покаже, че супермоделът си е такъв цял живот.
Сега красавицата застава като рекламно лице на Giorgio Armani, за да ни представи новите предложения на модната къща в слънчевите очила на есен-зима 2019-2020.
Рекламната кампания е дело на професионалните обективи на фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот.
Водеща тенденция в моделите са забележителните овални форми с огледални стъкла, които се допълват от блестящи инкрустации от камъни в горната част на рамката.
Геометричните форми се пренасят и в стайлинга на супермодела – равен бретон и къса платинена коса ни показват, че времето и годините не значат абсолютно нищо за Кейт Мос и начина, по който изглежда.
Като допълнение към кадрите, можете да видите и специалното видео на Armani към кампанията.














Скумрия в хартия за Никулден
АПИ: Ако пътувате към Гърция, минете през граничния пункт "Илинден"
Калоян Паргов: БСП засега остава в управлението
Открит е начин за бързо възстановяване на мозъка след инсулт
Спътник ще заснеме астероида Апофис по време на сближаването му със Земята
За първи път в историята към МКС са скачени едновременно осем космически кораба
Опитът за кацане на първата степен на китайската Zhuqiue-3 завърши с неуспех (видео)
"Кошмара" със силни думи за ЦСКА, сипе закани
Христо Янев каза как успя да вкара ЦСКА в Топ 3
Секси модел вдъхновява героя на Фламенго + СНИМКИ
Драма: ЦСКА бие в 95-ата минута. "Кошмара" с два гола
Дневен хороскоп за 4 декември, четвъртък
На Савинден да се помолим за починалите
20 неща, които да изчистите от живота си на пълнолунието в Близнаци
Поверия за Света Варвара на 4 декември
Ендометриалният полип като пречка пред бременността
Гъбата рейши и впечатляващите ѝ ползи за здравето
Индикаторни инфекции при ХИВ
Отличиха пет проекта по дарителската програма „Заедно за здраве“
Остави коментар