Ще я познаете ли? Кейт Мос отново е тук, за да ни покаже, че супермоделът си е такъв цял живот.
Сега красавицата застава като рекламно лице на Giorgio Armani, за да ни представи новите предложения на модната къща в слънчевите очила на есен-зима 2019-2020.
Рекламната кампания е дело на професионалните обективи на фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот.
Водеща тенденция в моделите са забележителните овални форми с огледални стъкла, които се допълват от блестящи инкрустации от камъни в горната част на рамката.
Геометричните форми се пренасят и в стайлинга на супермодела – равен бретон и къса платинена коса ни показват, че времето и годините не значат абсолютно нищо за Кейт Мос и начина, по който изглежда.
Като допълнение към кадрите, можете да видите и специалното видео на Armani към кампанията.














Централна емисия
Правилото 5-5-5 променя кариерата ни завинаги
След влизането на еврото имотният пазар малко ще се успокои
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
ОФИЦИАЛНО: Ювентус не се продава
Легендарен боксьор със силни думи за Кобрата
Владимир Зографски с нов рекорд!
Челси удари Евертън и влезе в Топ 4
Баница със сирене за Игнажден
Седмична нумерологична прогноза за 15 – 21 декември
Дневен хороскоп за 14 декември, неделя
Изберете ангелско число и вижте посланието от коледния ангел
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Остави коментар