Всяка година по това време започваме да обмисляме предстоящите празници. Основна част от организацията и подготовката за тях е пазаруването на коледни подаръци за близки, приятели и роднини.
Залозите за празничния шопинг на 2019 определено са високи. Тази година периода между Черен петък и Коледа е по-къс в сравнение с 2018, което означава и по-малко време на брандовете да натрупат приходи, пише WWD.
За целта, по-голямата част от марките започват с отстъпките и промоциите по-рано от миналата година, за да дадат възможност на своите клиенти да „заредят“ подаръци за Коледа.
Как всичко това ще промени сезона на покупките, вижте тук.
1. Изместване на пазаруването
Както вече споменахме, сезонът тази година се измества и започва по-рано от миналата година. Това означава, че от средата на ноември вече започваме да пазаруваме за близките си хора. Според някои анализатори, това ранно започване на шопинг сезона ще има негативно влияние върху продажбите на Черния петък.
2. Разочарованието расте
Според други изследвания, разочарованието сред потребителите расте, особено по отношение на онлайн пазаруването. Топ 3 причините за това са закъснения в пратките, ценови разходи за доставка и недостатъчно адекватна опция за проследяване на пратките.
3. Очакват се много връщания
От UPS предвиждат рекорден брой върнати стоки след голямото пазаруване за празниците на 2019 година. Според техни изчисления, ръстът на върнати стоки ще бъде 26% в сравнение с миналогодишните празници. Най-голямата причина да връщаме покупки идва в следствие на големите промоции, които на момента ни се струват изключителна възможност, но след това се оказва или че нямаме нужда от тази стока, или че размерът не е нашият.
4. Какво искаме? Подаръчни ваучери!
Огромното разнообразие от стоки и високата степен на задоволеност от стоки правят избирането на подарък все по-труден процес. Отделно от това, разминаванията между размерите винаги ще бъдат основно притеснение при пазаруването на дрехи или обувки. За целта, много хора избират да елиминират риска от това да закупят подарък, който няма да бъде необходим или такъв, който ще се наложи в последствие да се върне, чрез закупуването на ваучери.
5. Предпочитаме онлайн пазаруването
Забързаното ежедневие дава отражение и в начина, по който пазаруваме. С всяка година расте предпочитанието към онлайн пазаруването за сметка на това във физически магазини. Спестяването на време и подобряването на услугите под формата на детайлни снимки, коректни таблици с размери и онлайн намаления прави поръчките по-лесни, доста често по-евтини и най-вече – отнемащи по-малко време.














На днешния празник не започвайте нищо ново и не говорете много
Времето днес: Студено, облачно и с валежи на места
Дневен хороскоп за 3 декември: Добри новини за някои зодии
Рецепта за Никулден: Картофена салата с ябълки
Бактерии могат да превърнат марсианския прах в биоцимент
Reditus Space подготвя за изстрелване възвръщаемия апарат ENOS
Планетолозите разкриха нови особености на супер-Юпитерите
Милиарди години по-стара от Земята: 3I/ATLAS засия на нови снимки
Мачовете по телевизията, днес 3 декември
Задна ножица донесе точка на Тотнъм в Нюкасъл
Ливърпул - Съндърланд
Дневен хороскоп за 3 декември, сряда
Изтеглете си късметче за декември
Бизнес облекло за жената лидер – тайните на успешната визия
Как да накарате децата си да ядат повече зеленчуци?
Как класическата музика влияе на мозъка?
Науката зад съня, когато сте стресирани
Стартира кампания „Заедно за здраво сърце“ в подкрепа на пациенти с хипертрофична кардиомиопатия
Променя ли се сексуалното желание след раждане?
Остави коментар