Как най-добре може да провокирате интерес към ваша марка? С предизвикателна фотосесия, разбира се. Точно това прави и Лейди Гага, която за пореден път показва, че не се притеснява от голотата и сензацията. Изпълнителката публикува няколко снимки, с които промотира новите си продукти от марката „Haus Laboratories“, в която централно място заема женствеността.
34-годишната изпълнителка позира гола, а около нея са разхвърлени част от гримовете ѝ, които съвсем скоро ще се появят на пазара. На другите снимки Гага е малко по-облечена, но не твърде много. Все пак тя иска да привлече внимание не към дрехите си, а към гримовете, които носи. На една от снимките звездата позира в бяло бельо, а на другата е облечена с боди в телесен цвят и държи палитра гримове на стратегическо място.
Носителката на „Оскар“ показа и дългия си маникюр, направен в стил омбре от кафяви цветове. Сивата ѝ коса се спуска покрай едното ѝ рамо, което допълва още повече сексапил към снимките. Тъй като сега Гага си взима малко почивка от звукозаписното студио, тя се фокусира върху козметичния си проект. Освен с голите си снимки, изпълнителката сподели и няколко фотоса от кабинета на компанията си.
„Късна вечер в офиса“, написа тя под публикацията. Гага носи черен тоалет, комбиниран с черна предпазна маска, а около нея са само празните столове. Явно звездата е последният човек от екипа, който е останал да работи. Марката „Haus Laboratories“ беше създадена през 2019 година и обеща, че ще бъде веганска и няма да използва животни, върху които да изпробва продуктите си.
Първоначално марката е пусната на пазара, за да предлага парфюми и е първата голяма козметична компания, която предлага стоки в девет страни, включително Великобритания, САЩ, Франция, Япония и Германия.
Коментари