IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Адам Драйвър е новият герой на Burberry

30 юли 2021 17 40

Актьорът се превръща в кентавър за рекламната кампания на марката

Снимка: БГНЕС

Адам Драйвър е не само новият любимец на Холивуд, но е ѝ новият герой на Burberry.

Актьорът, който скоро ще видим до Лейди Гага във филма за фамилията Гучи, участва в рекламна кампания на модната марка за новия ѝ парфюм. Клипът е направен върху песента Two Weeks на FKA twigs и е цяла минута, като гарантираме, че очите ви няма да напуснат екрана. Видеото започва с голия до кръста Драйвър, който се състезава с кон по плажа. След това и двамата влизат във водата за едно бързо плуване, а най-накрая актьорът излиза като кентавър.

Ще си признаем, че гледахме рекламата малко повече от обикновено и чак на третия път забелязахме коня. И кой може да ни вини. Адам Драйвър е в чудесна форма, а самият актьор ни стана любим още през 2012 година с ролята си в „Линкълн“. Да не споменаваме и прекрасната му игра в „Брачна история“, където си партнира със Скарлет Йохансон.

Ние обаче не бяхме единствените, които се влюбихме в рекламата. Целият интернет полудя по нея, а някои коментари изразяват и нашето мислене. „Току-що го доказа. Най-секси мъж на света“, пише един фен, а друг добавя, че Драйвър заслужава всяка една камера да бъде върху него и тялото му. Водещият Джон Оливър също видя рекламата и шеговито написа, че няма да снима пореден епизод на шоуто си, защото цялото му внимание е заето с нещо друго.

Според прессъобщението, режисьор на клипа е Джонатан Глейзър, който успява да заснеме „енигматичния и приключенски Адам Драйвър в спираща дъха красота на природата, търсейки свободата и личната трансформация, като вече не е задържан от предубеждения“. От марката казват, че новата реклама предизвиква традиционните стереотипи за мъжественост, като събира в едно кон и мъж и създава модерен мит.

„Мощните образи на коня срещу обширната брегова ивица изследват твърденията на Рикардо Тиши за двойствеността и силата на животинското царство. Чрез ярката метафора на мъж, който се превръща в митично същество в бурното море, кампанията илюстрира историята на човек, който скача в непознатото, преодолява трудностите и се трансформира в нещо ново, като същевременно остава верен на себе си“, допълват от Burberry.

Марката казва, че Драйвър въплъщава духа на аромата, обхващащ свободата на изразяване и красотата на противоречията. „Много съм щастлив, че работя с Burberry и с дизайнера Рикардо Тиши в представянето на първия му аромат за марката“, споделя актьорът.

Тиши пък заяви, че иска парфюмът му да капсулира съвременната мъжественост, да покаже първичните човешки и животински инстинкти и да докаже комбинацията между сила и чувствителност.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари