Изглежда ни е тръгнало на звезди, които стават рекламни лица на различните продукти на D&G.
Хората още не са спрели да разглеждат дизайнерските очила на Мадона, а сега една друга прочута блондинка се втурна да рекламира гигантския лейбъл, но не очилата, а грима.
Скарлет Йохансон представи тенденциите при грима за пролет/ лято 2010, според D&G и за пореден път го прави чудесно.
Звездата изглежда 100% винтидж с къдриците си тип Мерилин Монро и сините металически сенки на очите.
Алените устни, изписаната очна линия и нежните прасковени цветове също са на фокус, така че ако имате афинитет към такъв тип гримиране, може да го приложите смело.
Относно кампанията тя споделя: „Опитах се да се вдъхновя от стария холивудски блясък, независимо да е този на Рита Хейуърт или Лорън Бакол.“
На вашето внимание Скарлет прилага три варианта на летен грим. Скочете в галерията и ги вижте.