Ким Кардашян се завръща в козметичния бизнес, след като закри линиите си за красота и аромати KKW Beauty и KKW Fragrance.
Този път риалити звездата ще се насочи към грижата за кожата, пускайки на пазара бранда SKKN BY KIM. Новите продукти, според описанието, ще осигуряват подмладяване, подхранване и приятно изживяване у дома, като са предназначени да помогнат на хората да се чувстват уверени в своята кожа.
В официално съобщение Ким заяви, че във всичките си бизнес начинания се е стремяла да направи нещо, което досега го е нямало на пазара. Тя допълва, че предлага експертно изработени продукти, които са ориентирани да помагат на хората. Именно този стремеж, казва звездата, е бил използван и при създаването на марката ѝ за грижа за кожата.
Тя също така обясни как нейните собствени борби за по-красива кожа са довели до създаването на новата ѝ линия. „Това, което започна като диагноза псориазис, стана катализатор на моето пътуване към открития за грижа за кожата, вдъхновявайки ме да науча повече за кожата си и как да се грижа за нея“, казва Кардашян. Допълва, че е работила с някои от най-добрите дерматолози и естетици през годините, които са ѝ дали невероятната възможност да се учи от техния опит и да сподели знанията си със света.
SKKYN BY KIM ще пусне на пазара девет продукта на 21 юни, които ще бъдат достъпни онлайн на сайта на компанията. Клиентите ще имат възможност да избират измежду почистващ препарат, тонер, ексфолиант, серум с хиалуронова киселина, серум с витамин С8, крем за лице, околоочен крем, маслени капки и нощно масло.
Всички продукти ще се предлагат в два варианта с различни цени, като най-скъпият ще струва 95 долара.