IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Брук Шийлдс за грижата за себе си: Имам куража да го направя

25 септември 2022 16 30

Актрисата говори за приемането на остаряването

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Въпреки че Брук Шийлдс има десетилетен опит в развлекателния бизнес, тя тепърва започва. 

По време на събитието Power Women, организирано на 20 септември от Forbes, моделката, активист и актриса говори повече за създаването на своята онлайн платформа Beginning is Now и новият й живот като бизнес дама. Този месец марката навършва една година и Шийлдс се пошегува, че изпиването на поне една текила е подходящо.

"Ние сме малък, но силен женски екип и най-вероятно ще вдигнем чаши с шампанско за наздравица", казва по-сериозно звездата. Допълва, че компанията й се фокусира върху жените и овластяването им, като им помага да вземат живота си в свой ръце и да го ръководят по желания от тях начин. Според нея, такъв подход трябва да има навсякъде в бизнесите, включително в тези за красота и грижа за себе си. 

След като разбира процента на жени, които смятат, че не заслужават да се грижат за себе си, Шийлдс си поставя за цел да промени нещата. Фокусът на Beginning is Now е позитично да промени света и цялата тема относно възрастта. След като основава бранда през 2021 година, актрисата напълно променя подхода си към красотата и уелнес процедурите. 

"Все повече започвам да осъзнавам каква привилегия е да практикувам грижа за себе си и да имам някаква форма на уелнес", казва тя пред People, допълвайки че най-добрата практика е да се грижим за себе си отвъре и отвън. 

Актрисата също така иска да промени стигмата в красотата, особено когато става въпрос за остаряването. Според нея, наименованието на продукти не трябва да съдържа думата "антиейджинг", защото по този начин още повече се втълпява на жените, че остаряването е лош процес и не трябва да се вижда по лицето. "Знаете ли какво, не наричам това бръчки, а линии на смеха", категорична е Шийлдс. 

Носителката на множество награди се опитва да променя и своята философия за живота. "Да, тялото и кожата ми са различни на 57 в сравнение с тези на 20 години, но няма да се прикривам. Не се опитвам да бъда по-млада, а просто да бъда по-добра и по-уверена", казва тя. 

Заедно със стабилната общност зад марката, Шийлдс се надява да включи и двете си дъщери в темата за остаряването. Тя е майка на 19-годишната Роуан и 16-годишната Гриър, които споделя със съпруга си Крис Хенчи. Иска да знаят, че най-доброто тепърва предстои, защото ще видят как майка им поема на едно изключително ново, вълнуващо и плашещо пътешествие, но има куража да направи първите стъпки. 

"Отглеждаш тези тийнейджъри, които смятат, че всичко е едно състезание. Има толкова много страх и завист, но не искам това да е основният процент в живота им", казва Брук. Допълва, че силата на общността е много важна в днешно време, защото правилните хора около теб ти помагат да повишиш самочувствието си и да вярваш в себе си. 

Брук Шийлд и Беки Джи в новата кампания на Ким Кардашян

Като всички от известното си семейство, Ким Кардашян вярва, че можеш да се чувстваш красив на всяка възраст. Затова тя се зае да намери няколко дами от различни поколения, с които да промотира новата си колекция сутиени от марката SKIMS

Брук Шийлдс, Джулиет Люис, Каси, Индиа Мур, Беки Джи и Челси Хандлър са само част от 50-те талантливи дами, които се събират на едно място, за да покажат новите дизайни на Ким. Целта е да се докаже на потребителите, че сутиените са направени за всеки независимо от възрастта, цвета на кожата или потеклото. 

Рекламната кампания изследва вечно променящата се роля на жената без значение дали говорим за известни личности, или обикновения човек. От служител в заведение за бързо хранене и механик, до главен изпълнителен директор и медицинска сестра, SKIMS показва женската увереност в множеството й форми. 

"Увереността започва отвътре и с тази кампания ние събираме всички жени заедно, за да почетем всички индивидуалности и тела", казва Кардашян по случай пускането на колекцията. 

Видеата от рекламата доказват, че дори и известните личности имат увиснала кожа, но не се срамуват от нея. По този начин се цели вдъхване на самочувствие у всяка дама, която гледа кампанията и надеждата да повярва в себе си. В серия от лични интервюта посланиците на SKIMS разкриват всичко за това как се чувстват по отношение на телата си и личните си пътешествия към себелюбието и приемането

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

От жени, преживели рак на гърдата, до току-що родили, най-новата колекция на Ким Кардашян пасва на всяка форма, размер, цвят и начин на живот. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари