Блейк Лайвли може и да пази тайни около семейството и децата си, но има нещо, което иска да сподели с целия свят – тайната на своите красиви и здрави кичури.
Актрисата от „Клюкарката“ обяви в социалните мрежи новия си проект – марка за грижа за косата, която ще носи името Blake Brown Beauty. Продуктите от нея ще бъдат пуснати на 4 август, а това е един от най-личните бизнеси, които Блейк някога е основавала. Новината за новото начинание беше споделена лично от звездата, която публикува снимки в социалните мрежи и обясни какво я е вдъхновило за направата на козметика за коса.
„Още от дете, през юношеството, ранната зряла възраст, майчинството, работата, личния живот – винаги, където и да е, единствената най-разпознаваема част от мен винаги е била моята личност, нали? Не е моята личност? О... косата ми“, написа Блейк в профила си в Instagram. Тя допълни, че през последните седем години е развивала новата си марка, наричайки я „най-новото ми бебе“.
Името на линията за коса е фина почит към покойния баща на актрисата, Ърни Лайвли, който промени фамилното си име от Браун на Лайвли, когато се ожени за майката на Блейк, Илейн Лайвли.
Актрисата споделя, че през годините не е правила драстични промени в косата си, което я превръща в емблематична за визията й. Обяснява, че хората толкова са свикнали да я гледат с пусната прическа, че ако събере кичурите си на кок, може спокойно да се разхожда из улиците на Ню Йорк и никой да не я разпознае.
Причината, поради която Лайвли се захваща с разработването на собствена марка за коса, е, че на пазара има много продукти, но нито един от тях не вършел работата, от която тя имала нужда. Искала чисти формули с невероятни ефекти на достъпни цени и с аромат, който би искала дори да напръска на тялото си. „Не исках да започвам нещо, което вече някой друг прави, защото исках да покажа системата и навиците, които аз съм си изградила и съм заобичала“, казва още Лайвли.
След седемгодишна работа с професионалисти и изпробването на стотици формули, се ражда Blake Brown. На пазара първо ще бъдат пуснати осем продукта, които отразяват всичко, което Блейк прави на собствената си коса, за да изглежда по невероятен начин във всеки един момент.
Признава, че гените имат роля в златната ѝ прическа, но в същото време казва, че се е научила да се грижи по правилния начин за нея и затова иска да осигури на своите фенове същата възможност.
Една от тайните ѝ е, че не използва традиционен балсам. Вместо това залага на маските, които е започнала да използва преди 20 години, след като научава от своя фризьор и колорист, че концентрираните формули са ключът към поддържането на здрави кичури. Именно затова и включва два шампоана и маска в своята марка. В нея също така присъстват сух шампоан и мус за коса.
„Не знам дали защото израснах в къща със сестри, които са живеели в 80-те, или просто защото мама беше обсебена от Alberto V05, но ние бяхме домакинството на мусовете. Този продукт прави косата ми да изглежда така, сякаш има екстеншъни. Просто утроява размера на кичурите ми. И този обем остава с дни“, казва Лайвли за любовта си към продукта.
Системите за укрепване и подхранване са предназначени да се редуват, но актрисата казва, че ключът към постигането на най-добри резултати от козметиката е просто да слушате косата си.
Тя обяснява „Някои хора трябва да измият косата си два пъти, други – само веднъж. Някои хора се нуждаят от маски, за да поддържат кичурите си, а други нямат нужда от толкова продукти. Просто наистина трябва да усетите косата си. Много е интуитивно, Колкото повече слушате косата си, вместо съветите на хората, толкова по-добре ще се грижите за нея“.
Блейк Лайвли се появи с дизайнерски дънки, които струват колосалните 19 хиляди долара
Блейк Лайвли посреща лятото с впечатляващ флорален костюм
Имената на продуктите са умишлено избрани да звучат сладко, защото Лайвли обича ароматите. Тя си партнира с парфюмерийна компания, за да разработи изискани аромати, които са специално проектирани да бъдат разпознавани, но и напълно уникални.
Актрисата също така сама избира опаковката. Медните и бронзови геометрични бутилки, които е проектирала, са направени от 100% PCR материали и са създадени да се подреждат заедно в това, което тя нарича „кошер“. Казва, че е искала да изглеждат красиво във всеки дом и да покаже уважение към своите потребители. „Така че, когато погледнете към козметиката в банята си, да виждате красота, подреденост и хармония“, допълва Лайвли.
За Блейк е било много важно всеки да може да използва продуктите ѝ, включително съпругът ѝ Райън Рейнолдс и четирите им деца – 9-годишната Джеймс, 7-годишната Инес, 4-годишната Бети и едногодишният Олин. Именно затова тя създава продукти без силикони, парабени, фталати, синтетични оцветители или минерални масла.
„Всичко в живота ми, независимо дали искам да бъде споделено или не, е споделено със семейството ми и това е на всички възрасти. Това е от майка ми на децата ми и всички останали в живота ми и в моята орбита“, казва Лайвли.
И въпреки че това е първото ѝ бизнес начинание, което включва нейното име (тя също така създаде линията за безалкохолни напитки Betty Buzz), Лайвли казва, че не иска да разчита на известността си за продажбата на продуктите.
Първата ѝ изява като нова бизнес дама беше в Ню Йорк, където актрисата демонстрира завиден летен стил. Тя носеше не един, а два флорални тоалета.
Първият се състоеше от светлосиня рокля с многоцветна пола от пера. Корсажът включваше асортимент от дизайни, включително цветя и музикални ноти. Актрисата допълни роклята с многоцветни изящни обувки и големи висящи обеци, като прибра косата си назад в елегантна опашка.
Звездата също така носеше бяла рокля с халтер деколте и флорални дизайни с многослойна пола. Тя добави розови токчета с остър връх, обемни гривни и флорални пръстени.
Лайвли документира всичките си визии за престурнето на филма си It Ends with Us. В публикация отпреди няколко дни актрисата носеше дантелена миди рокля в цвят шампанско с флорални детайли от Michael Kors. Тя допълни визията с бижута от Brent Neale и чифт бели токчета от Christian Louboutin, които, по нейно описание, имат флорално стъбло на петата. Всичко това беше завършено с уютна светлокафява жилетка от луксозната марка Guest in Residence на Джиджи Хадид.