Карди Би за пореден път скандализира модния свят, този път с доста интересен вариант на асиметричен боб.
Екстравагантната визия допълваше изчистена бяла рокля с блейзър, която изпълнителката носеше на фотосесия за корицата на WWD.
След като наскоро роди третото си дете и се раздели с мъжа си – Offset, певицата явно е решила да обърне нова страница, като най-напред започне с външния си вид.
32-годишната певица смело показа новото си аз – асиметрична прическа и остри като бръснач асиметрични краища на бретона.
Миа Джаксън, известна още като Tokyo Stylez, създаде авангардния външен вид, благодарение на увереността на Карди за нейната артистична визия.
„Обичам да правя различни стилове и да предизвиквам себе си, благодаря ти, сестро @iamcardib, че винаги ми се доверяваш“, написа коафьорката към видеоклип, в който оформя косата на Карди за снимките.
Певицата сподели в инстаграм, че роклята е първият „тийзър“ към предстоящата ѝ модна линия в сътрудничество с Revolve Group. Рапърката подготвя и продукти за красота като част от новото партньорство.
„Идвайки от карибско семейство, целта винаги е да ПРИТЕЖАВАШ!
Бях много успешна в кариерата си и съм вечно благодарна за успеха си! Но в съзнанието си знам, че когато напусна тази земя, бих искала да оставя на децата си нещо повече от собственост и музикален каталог.“, каза изпълнителката в интервюто.
„Спомням си едно време, когато бях съсредоточена върху това да накарам всички останали да се гордеят с мен и да отговоря на очакванията на всички останали, но в този нов сезон единственият човек, върху когото се фокусирам да правя и да се гордея, съм аз. P.S. Роклята ми е от моята линия! Очаквайте скоро!“, леко загатна тя за новото си начинание.
Партньорството на рапърката с Revolve Group е продължение на нейните бизнес начинания с популярни марки за мода и красота. Карди е работила с брандове като Fashion Nova, Reebok, Balenciaga и SKIMS за различни проекти и кампании.
32-годишната звезда си партнира и с NYX Professional Makeup, като през 2024 г. засне реклама за блясъка за устни на марката – Duck Plumping. Първоначално рекламата трябваше да дебютира по време на Super Bowl през 2024 г., но беше изтеглена в последния момент, „след като представители на NFL „не одобриха „съдържанието“, според думите на представител на марката за WWD.
Карди сподели още, че иска нейната марка „да има това едно парче, което купувате, което обичате, което има смисъл. Ако е с малък размер, трябва да е с истински малък размер, ако е с голям размер, трябва да е с истински голям размер.
Това е бранд за цял живот, това не е забежка или тенденция“, добави още Карди Би.













Безсрочен протест на Прохода на Републиката срещу правителството
Акция "Зима" не е само за шофьорите, пешеходците също да внимават
ФЖМК с три книги по повод 50-годишния си юбилей
Шествия в София за Деня на народните будители (СНИМКИ)
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Алекс Николов е номер 1 в Италия
Мбапе: Далеч съм от Кристиано
Ново треньорско уволнение, легенда остана без работа
Карлос Насар с първи думи от Бахрейн
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Протеинови палачинки с извара
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар