Нашите процедури за грижа за косата са дълбоко лични. От първото ни посещение в салона за красота до първия продукт, в който сме се влюбили, всеки момент е част от нашата история на косата. По пътя към успеха сме преживявали не една или две грешки, но винаги намираме време да поправим нещата. А когато намерим най-доброто за нас, щастието е неописуемо. А съветите от знаменитости или инфлуенсъри в социалните мрежи често ни помагат да стигнем до успеха по-бързо, отколкото сме очаквали.
Днешните съвети идват директно от един от секссимволите на 80-те и 90-те години. Нейната кариера продължава десетилетия, което я прави безспорна икона за поколенията. През годините се появява в кампании на водещи модни марки като Calvin Klein, а биографията ѝ в киното включва участие в проекти като филма Brenda Starr и ситкома на NBC Suddenly Susan. В началото на 2010-те години тя става известна с ролите си в „Хана Монтана“, „Триумфът на червилата“ и „Непорочната Джейн“. Днес моделът и актриса остава една от водещите дами в Холивуд, като последната ѝ роля е във филма „Майката на булката“ на Netflix.
Представяме ви Брук Шийлдс.
След като е прекарала по-голямата част от живота си пред камерата, Шийлдс не само е научила триковете на занаята, когато става въпрос за актьорско майсторство и мода, но също така е осъзнала добре рутинните процедури за красота, които работят за нея. По-конкретно, рутинните грижи за коса, които ѝ помагат да поддържа здрави и бляскави кичури досега. Самата тя споделя, че е преминала през доста трънлив път, за да стигне до успеха, който е бил повлиян от всякакви фактори – от увреждане на цвета до менопауза.
С всички върхове и спадове, които е преживявала с косата си, е напълно естествено Шийлдс да е научила много ценни уроци относно правилната грижа. Всичко това тя влага в своята марка за коса Commence, която е описвана като предлагаща продукти, съобразени с нуждите на застаряващите жени.
Сега Шийлдс споделя повече за еволюцията на косата си, седмичната си рутинна поддръжка и какво предстои за Commence.
За косата си
„Когато бях по-млада и честно казано, до 40-те ми години, косата ми принадлежеше на всички останали. В гимназията исках да съм къдрава. След това започнах да работя за козметични марки, които диктуваха как ще изглеждат кичурите ми. След това поех актьорски роли, за които трябваше да се боядисвам“, споделя актрисата.
За ролята в Brenda Starr е трябвало да премахне изцяло естествения си цвят и да се боядиса в яркочервено. За ситкома Suddenly Susan е преминала към русото, от което косата ѝ се възстановявала доста дълго време. Когато достига до средата на 40-те си години, Шийлдс е решила да даде отпор на всички изисквания и е заявила, че повече няма да подлага кичурите си на подобни експерименти.
Рутинната ѝ грижа за коса
Актрисата споделя, че след определена възраст е започнала да забелязва накъдряне на косата, промяна в текстурата и загуба на блясък. Именно тези фактори са наложили и промяна в ежедневната рутинна грижа.
„Не мия косата си всеки ден, но когато го правя, използвам детоксикиращ шампоан и пробиотичен изглаждащ балсам. Шампоанът създава хубава пяна, без да оголва косъма. Балсамът не утежнява косата и хидратира всеки кичур“, споделя Шийлдс. Тя също така използва серум за корени, балсам без измиване и продукт за разплитане на краищата.
Любимата ѝ прическа
Брук признава, че обожава да оформя косата си на плажни вълни. По думите ѝ, тази прическа е най-близка до естествения ѝ стил, но издига външния вид малко повече. Когато е на втория или третия ден от направата на прическата, тя използва сух шампоан, който да абсорбира излишната мазнина от косъма и скалпа.
Любимият ѝ момент на червения килим
Брук Шийлдс на наградите „Еми“ през 2008 година. Снимка: Getty Images
„Наградите „Еми“ през 2008 година. Обожавам тази визия, защото беше секси, но не прекалено. Не изглеждаше помпозна – просто много се доближаваше до моята автентичност“, казва Шийлдс.
Плановете ѝ за Commence
Що се отнася до развитието на марката ѝ за красота, Брук споделя, че в момента се разработват два продукта, след което с екипа ѝ ще насочат усилията си към продукти за тяло. „Искаме да предлагаме неща от главата до петите“, казва актрисата.