Шведският бранд представя за първи път на българския пазар своите козметични продукти.
Разнообразие от цветове и видове декоративна козметика, продукти за грижа за тялото, лакове и аксесоари за грим могат да бъдат открити в новата линия H&M Cosmetics.
Освен постоянните предложения, присъстващи целогодишно в магазините на марката, козметичната колекция е обогатена от няколко сезонни линии, отразяващи актуалните тенденции в грима.
Първата линия от H&M Cosmetics за тази есен пресъздава духа на жената – бохем от 21 век, пресъздаден от пастелни и топли палитри в колекцията Lux Boho. Богати и бляскави визии както при грима, така и при грижата за тялото се постигат с нюанси на старо вино за устните, които напомнят за автентичната визия на парижанка от 70-те.
Селекцията от дълбоки есенни цветове като оранжево, лилаво, виненочервено, кафяво и тъмен тюркоаз е специално подбрана за есенния маникюр. Продуктите за грижа за тялото са в светли и наситени цветове и с аромат на кокос, ванилия, горски плодове, роза и жасмин.
Контрастната концепция за бунтарския вид на младата и динамична жена е представен с блясък и разноцветност в линията Top of the Pops. Колекцията е издържана в тъмен металик, а матовият завършек е комбиниран с бронз и шампанско, за да придаде лукс и модерно усещане както при гримовете, така и при грижата за тялото.
Палитрата при червилата и гланцовете е селектирана в тъмнолилави нюанси, изпълнени с драма или неутрални блясъци. Лаковете демонстрират дръзката визия на брокатени и искрящи ефекти.
Козметичната линия H&M Cosmetics ще бъде достъпна за продажба в бутиците на марката през октомври.
Кадри от дебютното представяне на колекцията, както и част от продуктите, можете да видите в галерията.