Френската марка Etam, известна с висококачественото и стилно спално бельо, аксесоари и бански костюми, представя за първи път специална селекция грим.
Рекламната кампания е с участието на официалния посланик на марката – рускинята Наталия Водянова, която демонстрира последните тенденции при цветовете и грима за Etam.
Козметичната селекция носи тематичното заглавие „Push up your beauty“, което е своеобразна игра на думи от марката с push up ефекта при бельото, с който всъщност са известни.
Кадрите демонстрират едновременно както дръзки и наситени нюанси на цикламено, лилаво с блясък, портокаловооранжево, слънчевожълто и синьо, така и класически бледорозови и прасковени гланцове за устни и червила, черна очна линия и свеж руж.
Сред ефектите, създадени в грима, се открояват дръзките двойни очни линии, опушен грим в лилаво и комбиниране между различни нюанси.
В България
У нас на новата визия на Etam – So chic!, която въплъщава характерното френско очарование и изисканост, българките ще могат да се наслаждават в обновения магазин в Mall Sofia.
Kонцепцията му впечатлява със своята пищност, без да прави компромис с ключовите за марката стил и елегантност.
Визията е резултат от много изследвания на потребителските нагласи и вече жъне невероятни успехи в родината на Etam – Франция. България е първата страна извън нея, в която отваря магазин с концепция So chic! В него всяка една жена ще се почувства специална и завладяна от магията на духа на френското очарование, красота и стил.
За първи път клиентите ще могат да се насладят на удобството и комфорта, съчетани с изисканост и лукс, които са характерните черти, отличаващи марката.
Всички кадри от рекламната кампания можете да видите в галерията.