След като разкрихме част от тайните, които козметичната индустрия ревностно крие от нас, решихме да бъдем максимално изчерпателни и да представим и останалата порция изненади.
Към фактите за продукти от този тип добавяме и малки трикове за красота, които лесно да постигнете и за които марките изискват закупуване поне на два отделни козметични сета.
Можете да видите по-подробно първата част на тайните тук.
Без аромат
Правете разлика между „без аромати“ и „без ароматизатори“. Неароматизираните продукти са с маскирани аромати, за да прикрият миризмата на различни химикали.
Петна
Покрийте проблемните петна и участъци с коректор, вместо с фон дьо тен. По този начин няма да акцентирате върху бръчките и ще се „спасите“ от ефекта „маска“.
Златно
От всички възможни цветове, златният дава най-силно усещане за младост и свежест. Освен това, металният нюанс неутрализира зачервяванията и е подходящ за всякакви възрасти.
Миризми
Често се случва да усетим странна миризма от своите козметични продукти, която да не можем да идентифицираме с нищо познато до момента. За съжаление, може би никога и няма да разберете. Ароматите се считат за търговски тайни на повечето козметични брандове.
Нещо, което на практика им позволява да заместят името на дадена съставка с неясен произход, с думата „аромат“.
Малките кремове за около очите
Неприятната истина е, че това са просто кремове, продавани в много по-малки опаковки, но за сметка на това – на двойна цена. Определено не ви трябват.
Бум на инфекциите
С всяка една изминала година дерматолозите отчитат скок на бактериалните инфекции, причинени от нехигиеничен грим.
За да се предпазите, измивайте ръцете си преди всяко прилагане, използвайте чисти апликатори и изхвърляйте продуктите през следните интервали: спиралата на всеки три месеца, течности, кремове и червила след шест месеца до една година, праховидни сенки за очи и руж – две години.