Единственото по-голямо от предпразничната еуфория по Коледа е желанието за топли пролетни дни.
От Chanel приветстват красотата на прераждащата се природа след зимата със специална колекция грим за 2015 година.
Линията е издържана изцяло в характерната и емблематична за модната къща символика при брандирането и изобразяването на любимото цвете на Коко Шанел – камелията.
Романтичното усещане на сезона е вплетено с руж в цветна палитра от нежно розово, материализиращо чистотата на природата и нейната свежест.
Сенките са белязани с металните отблясъци в нюанси от графитеносиво, бронз, перла, зелено, тъмнокафяво и корал.

Задължителните тенденции при грима за пролет 2015 открояват присъствието на наситени и ярки лакове за ноктите, вариращи от топло кафяво, през мента до силна циклама.
Матиращите лакове са брандирани с името на модната къща и дръзко контрастират на силно блестящите гланцове.
Всички артикули в колекцията „Reverie Parisienne“ на Chanel можете да видите в нашата галерия.













Защо виждаме петна пред очите
Helpbook: Отрязаха здрави тополи до метростанция в София
Вселената изпраща знаци на четири зодии на 6 ноември
Три кристала за чиста енергия в дома
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
Холанд пак вкара, но този път бе засенчен от Фодън
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
Велика вечер за Брюж и провал за Барса: Каталунците се спасиха от тотален провал в шоу с шест гола
Няма как ЦСКА да е аутсайдер срещу Левски
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар