София Лорен е буквално златният стандарт за неостаряваща средиземноморска красота.
Именно поради тази причина не е изненада, че дизайнерското дуо Доменико Долче и Стефано Габана се вдъхновяват от иконата за новия си проект.
Този път, вместо да акцентират върху очите, Dolce & Gabbana се спират на устните. Отдаването на почит към разпознаваемата целувка се извършва посредством лимитирана серия червило, тематично носещо името Sophia Loren No 1.
Нюансът е тъмна комбинация между розово и червено, което е едновременно дръзко и сексапилно, без да бъде претенциозно.
Точно като София Лорен.
„Sophia Loren No 1 е нашият начин да кажем: „Благодарим ти, София! Благодарим ти за красотата, за това, че си любимка на целия свят, за това, че си икона на големия екран и италианската красота“, споделиха дизайнерите в изявление.
Опаковката на лимитирания козметичен продукт е също толкова впечатляваща, както своята муза. Червилото е пакетирано в златна основа и е с подписа на София Лорен.
За да отбележат подобаващо събитието, Доменико Долче и Стефано Габана наемат именно иконата в киното да бъде главно рекламно лице за кампанията им.
Можете да разгледате в нашата галерия ексклузивни кадри от предстоящата рекламна кампания.