16-годишната дъщеря на Джъд Лоу и Сади Фрост е новото лице на линията Liquid Lip Velvet на Burberry.
Според модните медии, креативният директор на Burberry, Кристофър Бейли, се е спрял на тийнейджърката заради нейната „заразителна и креативна енергия“.
Течните червила идват в кремообразна текстура и са достъпни в широка гама, състояща се от точно 14 цвята.
Палитрата варира от наситенорозово до тъмночервено.
„Харесва ми, че от Burberry подкрепят младите британски таланти и е страхотно, че имат възможност да бъдат себе си, но също с радост проследих трансформацията и целия креативен процес“, сподели дъщерята на Джъд Лоу.
Дали се е справила добре като рекламно лице – вижте в нашата галерия.












Временен план за сметопочистване в три столични района
Пиян мъж с 2,81 промила в кръвта предизвика катастрофа с мотофреза
Лекарят, прегазил куче в София: "Беше неволно"
Vast изведе на орбита демонстратора на първата частна космическа станция Haven-1
Учени разкриха какво се случва с времето на Венера
Има ли вода на спътника на Сатурн – Енцелад
Бактериите могат да се превърнат в питателна храна за бъдещите мисии до Марс
Ливърпул е трагичен, "хеви метълът" на Юрген Клоп е само спомен
Петима от Левски в националния на България
Още трима аут от националния на Аржентина
ЦСКА с важна новина след боя по Левски
Разпознаване на есенната депресия: Какво е сезонно афективно разстройство
Поверия за Свети Мина
Топ 5 билки за имунната система през есента
„Ефектът“ предизвика дълги аплодисменти на премиерата в София
Лечебната сила на музиката – как се отразява на ума?
Български лекари ще участват в 25-ата Виена-Торонто-Вандербилт академия по белодробна трансплантация
Базофили и еозинофили - какво показват техните абнормни нива?
България на картата на световната онкодерматология: Предстои Академия Меланом 2025
Остави коментар