IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

За какви продукти харчим в началото на лятото?

7 юни 2017 08 00

Слънцезащитните са най-търсени на прага на сезона

За какви продукти харчим в началото на лятото?

Какви продукти пазаруваме най-често преди летния сезон? Оказва се, че отваряме портфейла най-често, за да сложим в кошницата слънцезащитно олио с фактори 30 и 20 на цена 18-20 лева, а на трето място е спирала за очи. Сред най-търсените летни продукти попадат и слънцезащитни спрейове за деца и дамски самобръсначки, сочи класацията на dm. В нея са подредени десетте най-продавани продукта от категориите „Слънцезащита“, „Декоративна козметика“ и „Грижа за тяло“.

През горещите месеци, и най-вече по време на почивката на море или планина, най-важна е слънцезащитата. Затова и шест от десетте най-продавани продукта са именно в тази категория.

Качественото предпазване от ултравиолетовите лъчи е особено важно за чувствителната детска кожа и в класацията присъстват два продукта, които са специално за най-малките. Това са спрейове за слънцезащита с фактор 50+. Според експертите, родителите предпочитат спрейовете пред лосионите, тъй като те са много по-удобни за нанасяне върху деца, които обикновено бързат да играят.

Освен олио и спрейове за слънцезащита, в класацията присъстват и четири продукта за дамска красота. Жените купуват два вида спирала за очи, която придава обем и удължава миглите в различен ценови диапазон.

За лятото дамите искат и безупречно гладка кожа и затова не е изненада присъствието на системи за дамско бръснене. Това са специално разработени продукти за жени от водещи световни марки, с които бързо и лесно може да се постигне копринена гладкост без раздразнение на кожата.

За пета поредна година dm България провежда и инициативата „Слънчеви деца“, която цели да образова родителите и децата за това колко важна е правилната и навременна слънцезащита. Компанията дари 25 шатри на детски градини в градовете.

Като част от кампанията, съвместно със Специализирана болница за активно лечение по детски болести „Проф. д-р Иван Митев“, стартираха съвместна дарителска инициатива. Тя ще се проведе в периода май-август 2017 г. като компанията ще дари по 10 стотинки за всеки закупен продукт за слънцезащита от собствената марка Sundance. Със събраните средства ще бъдат закупени специални аспиратори за нуждите на болницата.

Автор - снимка
Автор на статията:
Александър Попов

КоментариКоментари