Един гримьор оставя своите последователи в социалните мрежи в недоумение, благодарение на ефектите с умопомрачителни оптични илюзии, които създава.
Мими Чой е на 31 години от Канада и е професионален гримьор. Тя може да прекара цели пет часа, за да превърне своето и лицата на хората в невероятни произведения на изкуството.
Мими не използва нищо друго освен грим, за да създаде своите сюрреалистични творения. Тя често публикува видеоклипове, за да докаже на своите 388 000 последователи, че не използва ефекти за своите снимки.
Оказва се, че няма нещо, което Чой не може да направи – тя рисува дупки в лицето си или разтапящо се лице, като някои от творенията ѝ дори могат да ви уплашат.
Самата Мими страда от тревожност и сънна парализа и казва, че използва уменията си като начин да изрази себе си.
Някога тя е била учителка, но след като се записва на курс за красота, започва да работи като професионален гримьор.
На почти всяка снимка тя подчертава, че не използва Photoshop.
Невероятните творения на Мими може да разгледате в нашата галерия.













Защо виждаме петна пред очите
Helpbook: Отрязаха здрави тополи до метростанция в София
Вселената изпраща знаци на четири зодии на 6 ноември
Три кристала за чиста енергия в дома
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
Няма как ЦСКА да е аутсайдер срещу Левски
Обрат и драма в Баку: Челси стигна до 2:2 срещу Карабах
Шампионска лига започна с огромни сензации
От Лудогорец: Имаме сили да се противопоставим на Ференцварош
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар