Гримьорка се превърна в предприемач, след като пусна на пазара балсам за уголемяване на устните. Самата тя твърди, че продуктът ѝ предлага същите резултати, както и скъпоструващите филъри.
Джой Хауизън е на 27 и е от Манчестър. Тя прекарва 3 години в разработване на балсама за устни, който може да се използва както от жени, така и от мъже. Това се случва, след като преживява белодробна емболия.
Този труден за нея период се оказва от решаващо значение за промяната в нея и последвалото създаване на продукта. Вместо да изпада в самосъжаление, младата жена тръгва с решителни стъпки след мечтата си.
По-малко от четири години по-късно продуктът на Джой е на пазара. Той може да се носи под червилото и отново да се постави върху него при необходимост.
След като идентифицира пазарната ниша, британката влага всички свои спестявания в проекта.
Две от стаите в къщата ѝ се превръщат в офис, а скоро след това Джой решава да се откаже от преподавателската дейност и от другата своя работа, за да се посвети изцяло на новия проект.
След три години на разработване и провеждане на тестове, резултатът е продукт с консистенция, подобна на балсам за устни, който се нанася и „активира“ с притискането на устните.
Джой обяснява, че продуктът съдържа специална съставка, която причинява загряване и по естествен начин увеличава плътността на устните.
100% от компонентите му са природни и обещават подхранване и хидратиране на устните.
Снимка: Daily Mail