Риана официално бе обявена за звездата с най-голямо влияние в модата, защото феновете ѝ изкупуват за секунди тоалетите, с които я виждат.
Певицата лансира свои колекции на Puma и Dior, а личният ѝ бранд Fenty се радва на небивал успех.
Оказва се, че освен влиятелна личност в модата, Риана владее и козметичните тенденции. Певицата дебютира по-рано бюти продуктите си и се радва на изключителен успех.
Непосредствено преди празниците, Риана представя и новата линия червила на марката си, тематично кръстени „Mattemoiselle“.
Колекцията съдържа 14 различни нюанса, вариращи от зелено, през наситено синьо до розови цветове.
Цената на всяко едно от тях е по 18 долара, а линията се откроява с нестандартни и забавни имена на нюансите като „Clapback“, „Spanked“ и „One of the Boyz“.
Разбира се, рекламно лице на новите продукти е самата Риана, която определя новите актуални тенденции при червилата за сезона.

















Бърнаутът достига рекордни нива в света през 2025 г.
Планетата е в опасност: Микропластмасата в океаните няма да изчезне и след 100 години
Три сока за баланс на кръвната захар
Съвети за по-добър живот
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Минало и извънземни: Какво крият дълбоките води под леда на Антарктида
Спортът по телевизията днес, 30 октомври
Мачовете по телевизията днес, 30 октомври
Олимпиакос не успя да си отмъсти на Монако
Рома продължава да е лидер с Наполи
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Женски хороскоп за ноември
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Защо топлият душ намалява напрежението?
Какво е синдром на Кушинг?
Остави коментар