Риана официално бе обявена за звездата с най-голямо влияние в модата, защото феновете ѝ изкупуват за секунди тоалетите, с които я виждат.
Певицата лансира свои колекции на Puma и Dior, а личният ѝ бранд Fenty се радва на небивал успех.
Оказва се, че освен влиятелна личност в модата, Риана владее и козметичните тенденции. Певицата дебютира по-рано бюти продуктите си и се радва на изключителен успех.
Непосредствено преди празниците, Риана представя и новата линия червила на марката си, тематично кръстени „Mattemoiselle“.
Колекцията съдържа 14 различни нюанса, вариращи от зелено, през наситено синьо до розови цветове.
Цената на всяко едно от тях е по 18 долара, а линията се откроява с нестандартни и забавни имена на нюансите като „Clapback“, „Spanked“ и „One of the Boyz“.
Разбира се, рекламно лице на новите продукти е самата Риана, която определя новите актуални тенденции при червилата за сезона.