Марк Джейкъбс отбелязва Прайд 2018 година с цветове извън границите.
Кампанията към Marc Jacobs Beauty, #GratefilNotHateful, е предвидена изцяло за социалните мрежи и се представя по-скоро като инициатива под формата на рекламна кампания.
Целта ѝ е да представи прайда като повече от парад и е вдъхновена от ежедневната визия на Марк Джейкъбс.
„Не трябва да чакаш за парад, можеш да намериш начин да правиш това всеки ден от своя живот и някой ще те чуе“, сподели дизайнерът в изявление.
Освен дебютирането на кампанията, Джейкъбс сподели, че ще дари $100 00 за благотворителни организации.
Кампанията включва Марк Джейкъбс, гримьор и модели, сред които първият афро-американски трансджендър модел.
Всяко едно от лицата носи емблематичните грим продукти във всички цветове на дъгата.














Зодиите и подходящите есенни десерти
Радев: България е определяна като "силициевата долина на Балканите"
"Левски" - ЦСКА на 8 ноември – важна информация за билетите
Метеороид с размерите на микровълнова печка прелетя рекордно близо до Земята
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
Левски - ЦСКА, Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата на България?
Милан дава два месеца на Хименес и после го гони
Нов български колос? ЦСКА 1948 отправи страховити заплахи към Левски, ЦСКА и Лудогорец
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар