Имате проблемна кожа, склонна към акне? Приемът на правилните храни ще ви помогне да се отървете от него. Можете да добавите в менюто си това:

Кафяв ориз: Той е богат на витамин B (който се бори активно с акнето и регулира хормоните, които омазняват кожата), протеини и магнезий и съдържа няколко антиоксиданта.

Чесън: Той е друга супер храна, която активно се бори с възпаления. Той съдържа алицин – вещество, което убива вредните бактерии и вируси, с които тялото може да се бори.

Броколи: Те са перфектната борба за чиста кожа. Съдържат полезни съставки като витамин А, В комплекс, С, Е и К. Тези антиоксиданти се борят ефективно с омазняването на кожата и нарушаването на целостта ѝ.

Риба: Много богат източник на омега-3 и омега-6 мастни киселини, които са много полезни за кожа, склонна към акне. Тези киселини намаляват възпалението в нея.

Ядки: Често акнето е в резултат от липса на цинк и селен. Повечето ядки съдържат селен, витамин Е, мед, магнезий, калий, калций и желязо, които са от съществено значение за здрава кожа.

Копър: Ако търсите перфектното натурално средство за почистване на кожата, консумирайте копър. Той подобрява храносмилането, намалява отоците по кожата и тялото и изчиства излишните течности и токсини.

Зелен чай: Приемът на зелен чай, както и поставянето му с тампон или кърпа върху лицето успокояват кожата и премахват излишния себум. Ако го ползвате външно, напоете кърпя и я задръжте върху лицето за 10-15 минути.

Червено грозде: Плодовете и семената на този плод съдържат мощни антиоксиданти, които доказано се борят с кожни възпаления като псориазис и екзема. Освен това гроздето може да помогне и за контролиране на страничните ефекти на алергичните реакции върху кожата.

Кълнове от люцерна: Люцерната е пренебрегвана в менюто, но е много богата на хранителни вещества. Малките кълнове съдържат живи ензими, които спомагат за борбата с възпалението.