Супермоделите от 90-те години са заместени от новото поколение красавици, носещи техните гени. Защото когато си дъщеря на Синди Крауфорд или Кейт Мос е ясно, че си роден под щастлива звезда за модната индустрия.

Затова не е изненада, че 16-годишната тийнейджърка на Кейт Мос, Лила Грейс Мос, е новото лице на козметичната кампания на Marc Jacobs Beauty.

В пост в социалните мрежи тя пише, че е „истинска чест“ да бъде част от масивната кампания, а под заглавието споделя специални кадри и дори видео от събитието.

Фотосите представят нейната красота отблизо, за която трябва да признаем, че много ни напомня на майка ѝ и определено не може да сбъркаме от чия фамилия идва.

От Marc Jacobs също споделиха за щастливото събитие в Instagram и написаха: „Беше малко сюрреалистично да сме с Лила и Кейт в студиото, тъй като това върна спомени от първия път, в който срещнахме Кейт, 18-годишна, на кастинг за Perry Ellis пролет-лято 1993. Кейт и аз станахме много близки след колекцията и останахме приятели за цял живот (по-голямата част от който е документирана). Когато Лила дойде в Ню Йорк, за да работи с нас през юли и да бъде лице на последната ни бюти кампания, усещането беше като за пресечна точка между моя личен и професионален живот, завършващ в кръг, след като се събрахме всички в студиото“.