IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Best Seller: Гримове, инспирирани от вредни храни

14 април 2019 09 30

Фирма пусна палитра във формата на бургер

Източник: Glamlite

Източник: Glamlite

От червило, което прилича на шоколад до балсам за устни с формата и аромата на праскова. На пазара се предлагат какви ли не стоки, които да привличат интереса на жените. Наскоро една американска компания разби представите на хората за гримове като предложи продукти, инспирирани от вредните храни.

От няколко дни бюти брандът „Glamlite“ предлага палитра със сенки, която прилича на истински чийзбургер – сочен и вкусен. В нея има 16 нестандартни цвята, чийто имена са на храни – авокадо, горчица, домати, синьо сирене, BBQ сос, червен лук и други, които се използват за направата на вкусното изкушение.

На външен вид палитрата, която струва 40 долара, изглежда като огромен бургер. Капакът ѝ наподобява хлебче със сусам. Като се повдигне, се виждат сенките, които са поставени сякаш върху парче сирене, а под него има месо и свежа салата. Разбира се, вкусната храна е поставена в специална картонена кутия, за да се доближава максимално до бързата храна, която купуваме почти всеки ден от улицата.

„Най-вкусният бургер на света най-сетне е готов за сервиране... Готови ли сте да опитате вкуснотиите?“, обявиха от фирмата, предлагаща въпросната стока.

През декември 2018 г. екипът на „Glamlite Cosmetics“ създаде палитра във формата на пица. Тя е с 18 цвята и е дело на Гисел Ернандес. Тя е родена в Доминиканската република и израснала в Бруклин и Ню Йорк. По думите ѝ, в Ню Йорк правят най-добрата пица в САЩ. Тя си взима от тестеното изделие поне по 3 пъти на седмица и го обожава, независимо че е по-пълничка. Преди година ѝ хрумва да направи „вкусната палитра“ и да накара повече жени да бъдат себе си.

„Винаги съм имала страст към гримирането, но никога не съм харесвала как индустрията се фокусира върху идеализма. Пицата палитра е моят начин да кажа на света, че съм свободна и не се страхувам да бъда себе си“, казва Ернандес. Според нея, създавайки бизнеса с козметиката вдъхновена от любимата ѝ храна, тя за първи път не се е интересувала от хорското мнение.

Още снимки на „вкусните палитри“ вижте в нашата галерия.

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари