IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Ели Манолкова - с любов към модата и към жените

24 януари 2012 12 00

Как се създава и развива собствена модна марка у нас разказва една млада дама, която с труд и упоритост си пробива път в бранша

Снимка: reginaatelier.com

Снимка: reginaatelier.com

Името й е Ели Манолкова и е влюбена в модата. Като голяма част от жените, тя мечтае за свой бутик и го създава. От години е в модния бранш като гримьор, стилист и моден консултант, така че желанието й да се развива в тази сфера, е повече от логично. Ели е от вечните оптимисти, който търси красивото у всеки човек и намира начин да го подчертае. Тя се грижи с любов не само за своя външен вид, но и за този на клиентите си. Сверете информацията си за модата през този сезон с тази на професионалиста.

С какво точно се занимаваш?

В момента участвам в няколко вълнуващи проекта, единият от които, е свързан с колекциите на моята марка Regina. На 11.11.2011г. стартира сайта на Regina Fashion Atelier, скоро тръгва и онлайн магазинът към него. Имам моден блог и смятам,че всяко онлайн съдържание може да бъде печелившо и всеки блог може да поддържа творческата ни дейност. Освен това съм моден консултант и гримьор.

От колко години си в модния бранш?

Професионалният ми опит като гримьор и моден консултант започна от 2006 г., като част от екипа на телевизионни предавания, сериали, фотосесии, грим и стайлинг на модели и популярни личности. Притежавам страстно влечение към света на модата, сигурно затова безкрайно обичам това, което правя!

Какво се продава най-много у нас в сферата на облеклото и аксесоарите?

Не бих се наела да определя конкретно предпочитание. Колкото повече дрехи и аксесоари се създават, толкова повече нараства изборът и с това желанието все по често да се обновяваш!

Има ли голяма конкуренция в твоя бранш?

В модния бранш конкуренцията е огромна и в това няма нищо лошо. Живеем в динамичен свят, където успяват само най-отдадените. Силата в позицията на даден бранд е важна, ако тя е лидер ще извлече повече изгоди. Успехът и големите резултати са плод на големи инвестиции във всякакъв смисъл – време,труд, енергия, идеи,финанси и отговорности.

Как се справяш с нея, с какво е по-различен твоят бутик?

Сентенцията: има място за всички под слънцето, за мен важи с пълна сила. Не е нужно да се караш с конкуренцията, но можеш да се съревноваваш и доказваш с уважение към нея.. Единствената смислена стратегия за справяне с конкуренцията е качеството. В дългосрочен план за мен е най-важно доверието на клиентите към марката и услугите.
 

Имаш ли известни клиенти? Кои?

Известни или не, всички клиентки на марката са специални. Имаме дами както от шоу средите, така и от политиката и от други професионални сфери. С много от тях имаме прекрасни приятелски отношения. Една от тях е и световната ни шампионка по шах Антоанета Стефанова, която е и първото популярно лице на марката.

Какви са тенденциите тази пролет в облеклото?

Модата на идващата пролет ще бъде с ярки цветове и отенъци, но с прости форми.
Минималистичният стил в облекло ще бъде основна тенденция през настоящата година. В колекциите на почти всички дизайнери, се представят версии на игра с цветовете. Главен цвят на сезона ще бъде оранжевото. За радост на всички любителки на бонбонения цвят, розовото също се връща на мода. Друга основна тенденция в цветово отношение са все по-налагащите се щампи в моделите, които представят дизайнерите.

А в грима?

При декоративната козметика за пролет 2012г. ще бъде модерен свежият и нежен грим в нюансите на зеленото, сребристо, небесно синьото, лавандулата и пясъчната гама.
В комбинация с розов руж, придаващ на кожата здрав вид и устни, едва докоснати с полупрозрачен гланц със светлоотразяващи частици. Веждите трябва да бъдат подчертани,спиралата е с удължаващ ефект. Хит на сезона ще бъде цветната очна линия. Актуално за пролетната визия ще бъде и пудрата с бронзиращи частици с помощта на която, гримът ще изглежда повече от горещ.

Според теб какви модни грешки прави най-често българката?

Целият механизъм на световната мода се върти само около една единствена точка-желанието да изглеждаме страхотно! Хубаво е, да не преминаваме именно онази граница между собствения стил и безвкусицата. Не прекалявайте, не използвайте твърде много блестящи елементи, камъни, пайети и бижута, както и избягвайте да съчетавате много цветове, материи и стилове. За мен правилото на добрия външен вид е простотата.

Според теб българката поддържана жена ли е?

Определено смятам,че българката е доста по-поддържана от другите западноевропейки например. Разбира се, всяко правило си има и изключения, но като цяло българката е суетна.

Наскоро изкара първата колекция на твоята марка. Ще разкажеш ли малко повече за нея. Какво те вдъхнови, какви материи си използвала, на кои цветове залагаш?

Марката Regina олицетворява жената елегантна, фина, изтънчена и с класа. Чрез нея можете да получите съчетание от изискан, привлекателен и съвременен стил.
Всяка жена трябва да притежава поне една малка черна рокля, именно това е в основата на първата колекция. Използваме висококачествени италиански материали, основният е памук. Ще го видите и в комбинация с ликра, естествена вълна, дантела, сатен, пера и декорации от камъни. Кожата е материал, който смятам, че се е утвърдил през този сезон и добре се съчетава с памучни материи. Класическият черен цвят е винаги на мода. В колекцията присъства бяло, кафяво в по-мек тон,сиво и все повече налагащите се щампи!

Планираш ли и други дизайнерски колекции?

Разбира се, предстоят две последователни колекции за абитуриентки и пролет-лято 2012г.

Какво би посъветвала българската жена, за да подобри визията си?

Дрехата изразява личността, както гримът, така и косата, поведението,езикът и именно затова жената не бива да се впуска в масови модни трендове, защото те ограбват идентичността й. Моят съвет е всяка жена да следва своята интуиция, своето усещане и своите желания, за да успее да подчертае визията си и да изгради собствения си стил. И в допълнение на това ще споделя мотото,к оето следва моята марка: Дрехите трябва да бъдат достатъчно тесни за да покажеш, че си жена, но и достатъчно широки, за да покажеш,че си дама!

Вижте модната колекция на Regina Atelier в галерията ни!

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари

kalina ( преди 13 години )