IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Лора от сутрин до вечер*

29 март 2006 15 08

Гаджето на Део споделя за новия супер-як-супер клип с нейно участие, за бъдещето си разголване, за Графа и бокса, за нейните боеве, за падащите й презрамки и още...

Лора от сутрин до вечер*

Макар вече да е пораснала, мъничката Лора винаги ще има онова “розово” лолитско излъчване, леко нацупена и русичка... една такава като малка мишка и едва ли можеш да очакваш, че може да ти забие зловещ ъперкът под брадичката, стига да си го изпросиш (Неслучайно Део понякога я нарича "Злора", бел. авт.)

Странно, но аз никога не съм я свързвал с името на баща й (Данчо Караджов - Сигнал), най-малкото, че още при първата си поява с Ballface, тя фокусира вниманието към себе си. Аз все си живеех с мисълта че тя е около 17-годишна и така, докато не излезе на страниците на Максим (последния брой).

Срещата ми с нея е в "Грамофон". Влизайки малко по-рано, изненадано забелязвам, че две баби са седнали на любимата ми маса, а тийнежджъри са се разположили в останалата част на заведението. Няма как, ще седна на масата до бабите, те поне са по-малко любопитни към нещата, които ще си говорим с Лора, и си пият кафето, раздумвайки отминали истории.

Минута-две по-късно аз и тя сме на мляко с какао и капучино. Лора ми обяснява за клипа към парчето Never Stop на Arlet for Art с нейно участие.

Оказва се, че това е проект на известния фризьор Гого (от салоните Арлет), който, вместо да прави тъпо и скучно ревю, с което да презентира салона си, решил да вложи парите за това в нещо много по-интересно и снимал клип с помощта на свои приятели.

Ако не сте го гледали още, може би сега е моментът да превключите на някой от българските музикални канали (да се надяваме скоро и по MTV).

Определено ще обърнете много повече внимание на прическите на момичетата в клипа, отколкто на същите тези момичета, ако седяха на стол, докато Гого работи върху тях, нали?

Резултатът от започнатото на шега начинание на Гого, е може би най-добрият клип, правен някога у нас. Негов режисьор е Камен Калев, който няма начин да не ви е познат от работата му в тандем с Димитър Митовски по рекламите за “Бай Вълчо” (онази за сухия шпек, бел. ред.) и “О, Пепи” (за кренвиршите, много ясно, бел. ред.), както и от късометражното филмче с участието на Део “Върнете заека”.

Музиката към “Never Stop” e дело на Явор Русинов от Булгаро, а за тексът е помагал Явор Захариев от Gravity Co. Освен това всички прически на момичетата в клипа са дело на различни фризьори, просто всеки отделен артист е дал по нещо от себе си и то по начина, по който той иска.

Оставям самата Лора да ми разкаже нещо повече.

В началото Гого имаше някаква идея, но не знаеше какво точно ще се получи. Интересното е, че всеки си вършеше отделно неговата работа. Явор написа музиката, другият Явор текста , аз я изпях, а Камен снима клипа. На мен ми беше много трудно, защото през цялото време трябваше да си държа главата в един огромен аквариум с вода и не можех да чувам въобще ритъма на песента вътре. Трябваше да пея наизуст, без да мога да чуя песента, което си беше трудно”.

Гого няма да спре до тук с проекта си. Ще има още песни, но може би с други артисти.

Понеже Явор от Gravity Co написа текста, сигурно той ще изпее следващото парче, незнам”.

На Лора обикновено дрехите й пречат, а тези в областта на гърдите определено се опитват да избягат оставяйки я разсъблечена и то пред хора. Разбира се, че става дума за “бягащите презрамки” на наградите на ММ, които Лора се опитваше да укроти преди камерите да я “разсъблекат” съвсем.

Вярно бях пробвала роклята преди това, но не бях танцувала с нея и мислех, че всичко е наред. По едно време, когато бях с гръб към публиката, видях, че едната ми гърда се вижда. Презрамките ми бяха много стегнати и просто бягаха във всички посоки. Не се уплаших, нито ме хвана срам, просто ме беше яд, че не можех да си танцувам”.

Показвам на Лора един цитат в издание от преди няколко години, касаещ тогавашната и кариера с Ballface и по-точно текстовете на песните. “От устата на непълнолетната Лора Караджова извират не просто псувни. А откровено порно”. Карам я да го коментира.

Спомням си я тази статия, беше брутална. Честно казано незнам дали пак бих изпяла подобно нещо. Тогава бяхме малки и въобще не ми пукаше кой какво ще каже. Сега обаче сме големи и вече е друго. Просто незнам как тогава съм ги пускала на наш\'те. Аз излизах от студиото с новата песен и първо се прибирах в къщи да я пусна на родителите си. Сега баща ми е по-доволен, казва ми даже “Дай телефона на тоя режисьор да снимаме клип”.

Странното е, че много хора ме питат дали ще имам песен с Део, а аз участвам в три песни от неговия албум”.

Това идва в отговор на въпроса ми дали тя и Део мислят нещо по-така... не искам да давам за пример Дони и Нети, които издадоха цял албум, но не се сещам за друг подобен пример.

Много хора ме канят за дуети, но все още отказвам, защото искам първо да си направя моя албум. Със Слави (Ballface) работим върху две песни, сега започваме с Бобо, сигурно и някакви песни с Ъпсурт ще имаме”.

Ако си спомняте преди Слави (Ballface) и Лора се бяха скарали, но днес всичко е забравено. Двамата даже имат общ продуцент – Free Agents, хората, които помогнаха на Ъпсурт да стигнат до тук. Какво стана всъщност навремето...?

Аз и Слави не си говорихме много през последните няколко месеца преди да стане това. Просто той си е малко по-особен в това отношение, такъв тип е.

Затова веднъж споделих с тогавашния ни “продуцент” или каквото се водеше там Васко Теслата, че няма смисъл да работим така и е по-добре в такъв случай да работя самa. Той веднага започна да ми говори неща от сорта на “Готова ли си за голямата звездна кариера?” и подобни. След това се оказа, че на Слави ги е говорил същите неща само седмица по-късно. Тогава аз отидох при тях и им казах, че не мога повече така и ги напуснах”.

Старо приятелство ръжда не хваща...

На последната промоция на Ъпсурт видях Слави и му казах “Виж какво, много е глупаво да се караме при положение, че сме имали толкова яки моменти заедно и можем да направим толква яки неща занапред”. След това отидох и при Теслата, за да се сдобря и с него, но той ме посрещна с думите ”О, аз вас познавам ли ви?” и с него беше дотам”.

Освен нежната музикална страна, Лора има и тъмна, която съвсем не е нежна. Лора се бие и то не зле. От близо година тренира бокс и е доста добра. Но корените на това разбира се се крият в миналото.

Като малка играех футбол с момчетата. Биех се, заплашвах другите деца. Казвах им, че ще ги пребия, а ако ме издадат на учителката, че пак ще ги пребия. Имаше даже един зубър, който исках да ми подсказва, но той не искаше и го хванах, опрях го на стената като по филмите и му казах: Ще ми подсказваш ли сега? Беше много смешно, момиченце заплашващо момче”.

"Тогава носех очила... аз и сега нося де, но понеже ме беше срам си ги носех в чантата и като тръгвах да се бия, я мятах настрани и очилата ми бяха винаги счупени. Имала съм много, ама много очила оттогава досега".

Питам я, дали и сега няма случайно очила в чантата. "Да, и отново са счупени".

Иначе за бокса.

Дичо ходеше от отдавна, после заведе и Деянчо (Део, бел. авт.). Аз ходих веднъж-два пъти на тренировки и ми беше много безинтересно, докато реших да не опитам и аз. След това много се запалих. За няколко месеца влизаш в страхотна форма. Даже и Диляна (гаджето на Дичо, бел. авт.) идва с нас. За последно успяхме да запалим и Графа”.

Като била малка баба й умолявала майка й да не я кръщават с името Лора, тъй като "всички с това име били ненормални". "Майка ми тогава не обърнала внимание, но сега май вече съжалява".

Наскоро Лора блесна и от страниците на сп. "Максим". Не е на корица, но можело и да е.

Издателите не определят кой да е на корица. Изпращат се снимките в чужбина и май там решават. Иначе Адреналинките... какво да ти кажа. Фотосесията обаче беше много забавна. Екипът, хората. Само фотографът беше мъж, другите бяха жени и беше много яко”.

Въпреки това, Лора няма нищо против да покаже още от себе си, може би в някое друго списание като Плейбой например.

Зависи колко ще платят”, смее се.

Много ясно. Мъни мейкинг ис а уондърфул тинг (опит за превод от редактора: "правенето на пари е прекрасно нещо").

*Не говорим за Димитър Коцев-Шошо и романа му "Лора от сутрин до вечер", бел.авт.

КоментариКоментари