Каролина Куркова критикува социалните медии в новия брой на списание Edit, в който пуска екип с камера в собствената си гардеробна. Сред нейните аксесоари има такива на марките Miu Miu, Gucci, Marni, Alexander McQueen, Etro, Isabel Marant и Chloe.
Чешката красавица, която направи невероятна кариера в света на модата, беше ангел на Victoria's Secret и дълго време беше един от най-високоплатените модели в света, твърди, че славата днес е леснопостижима именно заради интернет.
31-годишната Каролина смята, че това е опасна тенденция.
„Когато започнах кариерата си нямаше социални медии, аз не идвам от богато семейство и не съм излизала с известни мъже. Тоест, само работата ми беше тази, която говореше за мен. Радвам се, защото се научих на дисциплина, отдаденост и търпение, и останах здраво стъпила на земята.“
Куркова, която наскоро роди втория си син, обяснява: „Днес човек може да стане известен толкова лесно, а това е опасно, защото може да замъгли съзнанието му. Славата не би трябвало да бъде толкова леснопостижима. Това не е справедливо към онези, които наистина се борят за нея и работят усилено.“
Блондинката става известна преди 16 години, но все още е позната и търсена.
„Аз не искам да се конкурирам с младите модели. Аз съм по-възрастна, но и по-уверена в себе си. Чувствам се по-удобно в кожата си и знам какво правя.“
Въпреки успеха си на модния подиум, Куркова все още не е свикнала с термина „супермодел“. В действителност, тя предпочита хората да не го използват. „Този термин не означава нищо. Предпочитам хората да ми казват, че съм готина, работлива или хубава. За мен това са хубави комплименти.“
За да видите снимките на Куркова, посетете галерията ни!