В тежки времена като нашите, заведенията са пълни. Това не е толкова изненадващо, тъй като искаме поне за момент да се отърсим от напрегнатото си ежедневие и да се почувстваме хора.
И макар много барове и ресторанти да претендират, че имат перфектното обслужване, това не е така. Всъщност много от заведенията прилагат мръсни трикове от мързел, пестене или дори лични мотиви.
Ето и какво да очаквате:
1. Хлябът в панерката и маслото в чинията често са недокоснати остатъци от други клиенти преди вас.
2. Сервитьори и готвачи често се заемат с храната ви след излизане от тоалетната, без да са си измили ръцете!
3. Маслинките в мартинито може да са много стари.
4. Готвачите често оставят най-малко вкусната част от месото за клиенти, които искат пържолата си „добре препечена“.
5. Морските дарове и риби съвсем не са толкова пресни, колкото си мислите.
6. А безкофеиновото кафе след вечеря, може да се окаже кофеиново.
7. Готвачите много се дразнят, когато някой клиент върне по определена причина тяхно ястие и може нарочно да го накарат да чака много за желаното. Неведнъж се е случвало и да се изплюят или да направят друга гадост в него.
8. В дискотеките „малкото“ е „супер малко“, а голямото – малко. Пестенето на алкохол, особено в коктейлите, става и с трупането на много лед в тях.
9. Твърдият алкохол често не е от марката, която сте поръчали, а от някоя по-евтина. Все пак малцина различават отделните по-скъпи марки уиски, водка и ракия.
10. Сметката в заведенията често прилича на тази в такситата след натискането на „специалния бутон“. Ако сте повече хора, шансът да я надуят е голям. Понякога това става с надписване на цели ястия и напитки, друг път с леко повдигане на цените (20 ст, 30 ст, до левове). На кой ще му се занимава посред нощ да смята с менюто в ръка?