От шарени килими с преобладаващ розов цвят до легла, наподобяващи тези във вагоните, вдъхновени от Дивия запад, един крайно необикновен хотел в Калифорния обещава да остави трайни впечатления в своите гости.
Madonna Inn разполага със 110 тематични стаи, като всяка от тях има уникален декор.
В стая „Пещерата“ например има животински принтове и скално езеро, докато в друга може да се открие таван с различни цветове.
Като остава верен на традицията, ресторантът в хотела също тъне в кич с розови кожени сепарета, розов килим и пищни полилеи.
Тенискортовете навън също са с яркорозово покритие, вместо традиционното зелено.
Нестандартният хотел за първи път отваря врати през 1958 г. Благодарение на иновативния му интериорен дизайн, бързо се превръща в забележителност, за която мнозина говорят.
Цената на стаите в хотела започва от около 200 долара. Други удобства, които мястото предлага, са пекарна, спа и фитнес център. Гостите могат да се отдадат и на конна езда в ранчото.
Снимки на странния хотел може да разгледате в нашата галерия.








Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Уелсци шокираха Франк Лампард и лидера в Чемпиъншип
Олимпиакос излъга Апоел в грозен мач в Атина
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар