IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Виктория Бекъм отказва да пее една от най-известните песни на Spice Girls

13 февруари 2022 15 00

Ето и каква е причината

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Виктория Бекъм не смята да си губи безценното време, за да изпълнява една от най-известните песни на групата Spice Girls.

Докато дизайнерката и бивша певица сподели, че се е наслаждавала на времето с останалите дами от бандата, има някои неща, които би искала да забрави и по-точно една песен. Говорейки в епизод от подкаста 9 ti 5ish, Бекъм признава, че не иска повече никога да пее песента Wannabe, която е емблематична за Spice Girls.

„По онова време ми харесваше“, казва Бекъм в подкаста. Дизайнерката побърза да уточни защо точно сега не би искала да пее песента. По думите ѝ, парчето няма да звучи същото, ако го пее само тя. „Ето ви истината. Трябват ми и другите момичета за тази задача“, категорична бе Виктория.

Въпреки че бившата певица би предпочела да забрави музикалната си ера, тя все още таи топли чувства и любов към колежките си Мел Би, Мел Си, Джери Халиуел и Ема Бънтън. По време на разговора дизайнерката обясни как групата я е научила да се бори и никога да не се предава. Според нея, момичетата от Spice Girls са били едни от първите ѝ поддръжници, когато е трябвало да замени музиката с модата.

„Смятам, че е много важно продуктът да е добър, когато работиш здраво върху него. Затова със Spice Girls музиката беше много добра и говореше сама за себе си. Текстовете говореха сами за себе си. Както и мелодиите“, казва Виктория. Допълва, че е пренесла този модел на мислене и в модата. Според нея, славата, която е била набрала, не ѝ е помогнала да успее в дизайнерския бизнес, а дори понякога ѝ е пречела.

Именно затова Бекъм работи още по-усилено върху новата си мечта, за да достави перфектен продукт на своите потребители и да докаже, че я бива в много повече неща, освен в музиката. „Хората не забравиха за своите предубеждения. Просто продуктът много им хареса“, казва още дизайнерката.

Тогава, през 2008 година, Виктория започва да доставя опции за дрехи, които дотогава не са били достъпни за потребителите. „Това, което търсих аз и жените го искаха, беше доброто качество. Кройката беше добра, всичко беше много добре обмислено. И мисля, че това е дума, която постоянно използвам през деня – всичко трябва да е обмислено“.

Бекъм има същия начин на мислене, когато решава да разшири бизнеса си и да започне да продава и козметични продукти през 2019 година. „Не ставаше въпрос да копирам това, което другите правят. Ставаше дума за това, което аз и Сара нямаме в чантите си за грим“, казва тя за себе си и изпълнителния директор на Victoria Beckham Beauty Сара Крийл.

Поддържайки красотата си, Виктория и Сара създават марка, фокусирана върху чистата и устойчива околна среда.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари