Килиън Мърфи коментира сексуалните сцени с Флорънс Пю в хита на Кристофър Нолан „Опенхаймер“. По думите му те не са били „безпричинни“ и са толкова „силни“, че дори режисьорът е заявил, че е бил „нервен“ да ги режисира.
47-годишният ирландски актьор е в ролята на титулярния герой, ученият Дж. Робърт Опенхаймер, а 27-годишната Флорънс се превъплъщава в образа на психиатъра и член на комунистическата партия Жан Татлок.
Героите им имат романтична връзка преди и по време на брака на Опенхаймер със съпругата му Катрин „Кити“ Опенхаймер, която в историческата драма се играе от Емили Блънт.
Килиън казва, че макар ролята на Флорънс във филма да е сравнително кратка, горещите сцени са били необходими и са „толкова „f***ng powerful“, предава Daily Mail.
По думите му, тези сцени са били нужни на филма и за по-висок рейтинг. Той казва, че неговата екранна партньорка „е просто невероятна“.
Изпепеляващите сцени донесоха на филма рейтинг 15 в кината заради „рядко срещаната голота и сексуално съдържание“. Звездата от Peaky Blinders похвали звездата от Don't Worry Darling като „феноменална“ и разказа, че от известно време е фен на работата ѝ.
Той добави: „Обичам работата на Флорънс още от времето на Лейди Макбет и мисля, че тя е феноменална. Присъствието ѝ като човек и на екрана е зашеметяващо. Влиянието, което оказва (в ролята в „Опенхаймер“), е доста опустошително“.
Това се случва, след като Кристофър Нолан заяви, че е бил „подобаващо нервен и подобаващо внимателен“ при първото си заснемане на секс сцени за новия си филм.
Номинираният за „Оскар“ 52-годишен режисьор разговаря с Insider за създаването на филма, който излезе по кината в петък.
Всеки път, когато си отправяш предизвикателство да работиш в области, в които не си работил преди, трябва да си подобаващо нервен и подобаващо внимателен, планиран и подготвен – каза роденият в Лондон актьор за секс сцените.
Нолан заяви пред изданието, че сцените са изиграли „съществена роля“ в установяването на отношенията между Опенхаймер и Татлок, чиято връзка с Американската комунистическа партия е довела до подозрения, че Опенхаймер е съветски шпионин.
„Опенхаймер“ излезе в една седмица с „Барби“ като двата филма имат различна аудитория, но в същото време се борят особено силно за зрителския рейтинг.
Оттам дойде и сблъсъкът „Барбхаймер“, който все още е интересен както за зрители, така и за специалистите в киното. Естествено, филмът с Марго Роби има превес в началото, но зрителите на „Опенхаймер“ са такива, които не държат да гледат филма още в първия му примерен уикенд и се очаква по-дългото задържане на филма на екраните.