Джъстин Бийбър сякаш е готов да излезе от сянката на депресиран и отчужден от обществото мъж, завръщайки се ударно не само на музикалната, но и на модната сцена.
След като не беше пускал албум от 2021 година, изпълнителят зарадва феновете си с нови песни на 11 юли, като към тях се добави и новината за пускането на новата му модна марка. Отгоре на всичко, Бийбър все по-често споделя моменти от личния си живот с Хейли Бийбър и сина им Джак, с което разбива на пух и прах слуховете за проблеми в брака си.
На 11 юли Джъстин Бийбър пусна седмия си албум SWAG, с което се отбеляза и появата на първия му музикален проект от 2021 година насам.
Записът с 21 песни включва множество гост-звезди като Gunna, Sexxy Red, Cash Cobain, Lil B, Eddi Benjamin и много други. Сред парчетата, които феновете могат да чуят, са заглавия като ALL I CAN TAKE, STANDING ON BUSINESS и FORGIVENESS. Албумът вече е достъпен за слушане както в Spotify, така и в Apple Music.
Още през април източник сподели пред медиите, че Бийбър прекарва все повече време в звукозаписното си студио в Лос Анджелис, където работи заедно с диджей Тейлър Джеймс, музикалния директор HARV, продуцента на SZA Картър Ланг и австралийския певец Еди Бенджамин.
Според запознати, новият албум на Джей Би цели да бъде „по-тъмен, по-уязвим и не толкова лъскав“, колкото предишните му.
„Но все пак не е депресиращ“, категорични са те.
По думите на източници, новата музика на Бийбър трябва да бъде по-дълбока и феновете ще усетят огромната разлика с предишните му проекти.
Те също така споделят, че 10-месечният син на певеца – Джак Блус, когото той споделя със съпругата си Хейли Бийбър – е формирал сърцевината на албума.
В четвъртък, 10 юли, се появиха няколко билборда в различни точки на света, които промотираха SWAG. Те бяха забелязани в Исландия и Лос Анджелис, което развълнува феновете на певеца още преди пускането на първата песен. В Ню Йорк пък бе забелязан голям екран на Таймс Скуеър, който показваше списъка с песни от новия албум. Сред парчетата се забелязаха заглавията DAISIES, DADZ LOVE, THERAPY SESSION и ZUMA HOUSE.
Освен с нов албум, Джъстин вече може да се похвали и с нова модна колекция.
След месеци на спекулации относно предстоящите проекти на марката му SKYLRK, изпълнителят пусна дебютната си колекция на 10 юли.
На уебсайта на SKYLRK е представена селекция от аксесоари, обувки и дрехи. Цените варират от 40 до 200 долара, като най-евтините артикули са шапки, а най-скъпите – футуристични слънчеви очила. Между тях може да се намерят оребрени потници а 60$, които се предлагат в къси и дълги версии, чехли за 80$, суитшърти с качулка за 160$ и вдъхновени от пантофи обувки за 180$.
Допълнителни подробности все още не са разкрити нито от компанията, нито от певеца. Въпреки това, от GQ съобщават, че съпругата на Джъстин – Хейли – ще е с основна роля в развитието на марката и нейните дизайни.
Изданието твърди, че Бийбър е наел бившият футболист Фин Ръш-Тейлър за водещ дизайнер. Той е работил за Adidas, Puma и Crocs, като вече е включил официалната си длъжност в компанията на попзвездата в профила си в LinkedIn. Според описанието, той работи за SKYLRK от октомври 2022 година.
Нейма Хайла, която е съосновател на марката Pink Dolphin, ще работи като бизнес партньор на Джъстин. Певецът, който основа SKYLRK независимо от предишните си модни проекти, ще има пълен творчески контрол като собственик.
През 2023 година бяха подадени документи за патент върху логото на SKYLRK и създаването на търговска марка, която е предназначена да обхваща категориите обувки и ежедневни дрехи.
Това е първото начинание на Джъстин в областта на модата, откакто той стартира Drew House с бившия си стилист Райън Гуд през януари 2019 година. Марката беше най-известна с унисекс дрехите си, украсени с жълто лого на усмихнато лице, и наречена на бащиното име на Джъстин.
През април обаче изпълнителят публично прекрати връзките си с компанията.