Меган Маркъл и принц Хари все пак ще работят с платформата Netflix, подновявайки партньорството си
Новината идва, след като бе съобщено преди седмица, че херцозите на Съсекс няма да са част от бъдещите проекти на стрийминг услугата след приключването на 100-милионния им договор през септември
Двойката подписа сделката през 2020 година
Меган Маркъл и принц Хари остават в развлекателния бизнес, подновявайки партньорството си с гиганта Netflix.
На 11 август херцогът и херцогинята на Съсекс обявиха, че креативната им работа със стрийминг услугата ще продължи и след септември, когато се очакваше да приключи договорът им. Новото партньорство ще включва създаването на филми и телевизионни проекти, като периодът не се уточнява, но е за повече от година.
„Горди сме да продължим партньорството си с Netflix и да разширим нашата обща работа, включвайки марката As ever. Със съпруга ми се чувстваме вдъхновени от нашите партньори, които работят в тясна близост с нас и екипа на Archewell Productions за създаването на смислено съдържание в жанрове, които са значими по целия свят, и честват нашето общо виждане“, каза Меган в изявлението.
Снимка: Getty Images
Новината идва, след като бе съобщено през юли, че херцозите на Съсекс няма да са част от семейството на Netflix през следващия сезон, след като 100-милионният им договор приключи през септември. По това време източник сподели пред медиите, че решението на платформата отразява по-широка промяна в бизнес стратегията на Netflix. Стрийминг услугата постепенно се дистанцира от сделки за множество проекти и преминава към по-късо съдържание главно с продуцентската компания Higher Ground на бившия президент Барак Обама и съпругата му Мишел.
Меган също така разкри, че вторият сезон на шоуто ѝ With Love, Meghan ще направи премиерата си по-късно този месец, като през декември се очаква и излъчването на специален епизод с коледни традиции и рецепти.
„Този декември се присъединете към Меган в Монтесито за магическо коледно празненство. Заедно приятели и семейство украсяват стаите, създават празнични ястия и споделят много смях – с прости инструкции, които да следвате у дома. Това е празнично чудо с топлина, традиция и щедра доза радост“, се казва в съобщението.
Снимка: БГНЕС
Марката As ever, която Маркъл създаде в партньорство с Netflix, ще продължи да се разширява в нови продуктови категории.
Друг проект, Masaka Kids, a Rhythm Within, също бе обявен и ще дебютира в платформата по-късно през годината.
„В сърцето на региона Масака в Уганда, където сенките на кризата с ХИВ/СПИН витаят, малко сиропиталище се превръща в лъч надежда. Masaka Kids, A Rhythm Within се гмурка отвъд популярните видеа, за да разкрие жизнена, уникална общност, където осиротелите деца превръщат трудностите в радост, танцувайки по пътя си към изцеление, принадлежност и обещание за по-светло бъдеще“, продължава изявлението.
И въпреки съобщенията за противното, адаптацията на бестселъра Meet Me at the Lake все още е в процес на разработка.
„Archewell Productions е в активна разработка на допълнителни проекти с Netflix, които обхващат различни жанрове съдържание, включително пълнометражната адаптация на бестселъра на Карли Форчън Meet Me at the Lake. Тази романтична драма проследява любовна история, обхващаща десетилетие, която започва със случайна среща и нарушено обещание“, се казва в съобщението.
Снимка: БГНЕС
Бела Баярия, главен директор по съдържанието на Netflix, заяви в изявление „Хари и Меган са влиятелни гласове, чиито истории резонират в публиката по целия свят. Откликът към работата им говори сам за себе си – Хари и Меган дадоха на зрителите интимен поглед към живота си и бързо се превърнаха в един от най-гледаните документални сериали. Съвсем наскоро феновете бяха вдъхновени от With Love, Meghan, като продуктите от новата линия As ever постоянно се разпродават за рекордно време. Развълнувани сме да продължим партньорството си с Archewell Productions и да забавляваме членовете си заедно“.
Документалният сериал на двойката от 2022 година Harry & Meghan остава най-гледаният документален дебют в Netflix до момента. Двамата продуцираха и Live to Lead, Heart of Invictus и Polo.
Снимка: БГНЕС
По-рано тази година херцогинята на Съсекс беше водеща и продуцент на първия сезон на своето лайфстайл предаване With Love, Meghan. В епизодите, заснети в дома на двойката в Монтесито, Калифорния, Меган беше домакин на приятели като Минди Калинг, докато споделяше своите кулинарни, забавни и лайфстайл съвети и трикове.
Маркъл стартира и своята лайфстайл марка As ever заедно с предаването, като Netflix е основен партньор.
Вторият сезон на With Love, Meghan вече е заснет и ще включва участие на няколко известни лица, включително Криси Тейгън и главният готвач Хосе Андрес.