За първи път кенове на Coca-Cola оживяват в добавена реалност (Augmented reality) с истински преживявания на български звезди. Лимитираната серия кенове Coca-Cola и Coca-Cola без захар е с лицата на посланиците на марката в България – поп певиците Михаела Филева и Михаела Маринова, влогърът Емил Конрад и актьорът Ивайло Захариев. Всички те участват в най-забавното приключение на Coca-Cola за сезона – #ИграНаКенове.
България е първата страна, в която добавена реалност е част от маркетинговата комуникация на марката. Проектът е по идея и изцяло реализиран от българския екип, който за пореден път внася иновации в света на Coca-Cola след успеха на интерактивната платформа за потребители MySparx и първия в света Viber Bot на Coca-Cola.
„Цялата кампания беше огромно предизвикателство за екипа, защото много неща се правят за първи път не само у нас, но и в глобален мащаб – това са първите кенове на Coca-Cola с добавена реалност с ексклузивно видео съдържание. Много различни етапи от проекта трябваше да се случат едновременно, за да сме готови навреме. България е един от пазарите с много силен дигитален екип в маркетинговите комуникации и бяхме наясно, че трябва да предложим нещо интересно и релевантно за потребителите ни от поколението Z – напълно ново преживяване в компанията на най-популярните инфлуенсъри на Coca-Cola България“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България.
#ИграНаКенове е иновация както в опаковките, така и в използването на добавена реалност, тъй като потребителите получават избрано съдържание и в същото време могат да играят за атрактивни награди.
Три лесни стъпки осигуряват достъп до добавената реалност върху всеки кен:
1. Избираш Coca-Cola или Coca-Cola без захар;
2. Сканираш логото на Shazam;
3. Влизаш в #ИграНаКенове.
За да продължи играта, трябва да се регистрира специалният код под езичето на кена. Това дава достъп до ексклузивно видео съдържание със звездите на Coca-Cola, които участват в различни предизвикателства и четири поредни седмици ще осигуряват нови вълнуващи преживявания. Може ли да пее Емил Конрад, как изглежда голямото катерене за Михаела Филева, добра ли е Михаела Маринова на боулинг, какво и как танцува Ивайло Захариев? Отговорите са в #ИграНаКенове.
Освен че е забавно, приключението #ИграНаКенове осигурява и атрактивни награди: минихладилници Coca-Cola, грамофони и най-важната – лично преживяване със звездите на Coca-Cola.
Иновативните кенове с добавена реалност са на пазара в цялата страна. #ИграНаКенове продължава до 19 ноември 2018 г.









Проверките на МВР не отказват шофьорите от алкохола и наркотиците
На какво да обърнем внимание при покупка на кафемашина?
България и РСМ договориха железопътната връзка София - Скопие (+СНИМКИ)
Силни магнитни бури връхлитат Земята
Очевидци твърдят, че зелено на цвят НЛО e прелетяло над Китай
На Земята започнаха силни магнитни бури
Две мощни светкавици удариха повърхността на Луната
Гигантска ударна вълна се разпространява през Млечния път
ВИДЕО: Ливърпул - Реал Мадрид
ВИДЕО: ПСЖ - Байерн Мюнхен
Тодор Янчев обяви младежките национали на България
Вино за повод: Кои са най-добрите червени вина за подарък?
7 ясни знака, че тялото ви е изтощено
България има потенциал да се превърне в медицинска дестинация на световно ниво
Задължителни ястия за Архангеловден
Хора с епилепсия подготвят фотоизложба „Емоции на фокус“
Какво влияние оказва раждането върху кърменето?
Хирурзи от „УМБАЛ-Пловдив“ спасиха мъж с изключително рядко усукване на дебелото черво
Бременна жена с трансплантиран бъбрек и рядко хематологично заболяване и бебето ѝ бяха спасени в „Майчин дом“
Остави коментар