Ако си мислите, че с упорит труд, се постига голям успех в кариерата, може би не сте съвсем на прав път. Това не означава, че трябва да си клатите краката, а просто да свършите още нещо. Не само качествата ви са важни, за вашето издигане, а и видът на работното ви място.
Британски психолог твърди, че изгледът на бюрото ви е ключът към успеха. Ако то е разхвърляно, това създава впечатление у останалите (включително и шефовете), че и вие самите сте разпилени и имате проблем с концентрацията. Освен това хаосът ви пречи и вие да организирате работата си и да покажете пълния си потенциал, пише "Сънди телеграф".
Съществува мнението, че творческите натури обичат хаоса, който захранва тяхната креативност. Но не и според Джейн Морис. Тя споделя, че ненужните вещи трябва да се изхвърлят, а не да се складират на бюрото. Дамата вижда връзка между тях и собственика на бюрото, която разпилява неговата енергия и съсредоточеност.
Известно е, че хората които болезнено трупат стари вещи, имат ненормална активност в райони на мозъка, свързани с взимането на решения, и по-специално с това какво да правят с принадлежностите си.
Доказано е, че определен район от мозъка на такива хора се пренатоварва, когато трябва да решат съдбата на своите вещи, но е абсолютно бездеен, ако става въпрос за чужди принадлежности. В крайна сметка трупането на вещи се диагностицира като психично разстройство, а не е само симптом на обсесивно компулсивното разстройство.