Работата е едно от най-важните неща в живота на повечето хора. Човек прекарва една трета от деня си на работното място. Всяка фирма си има свои специфични офис-отношения, към които всеки служител трябва да се приспособи. Все пак има някои неписани „закони на оцеляването“, които ще ви помогнат да се впишете в работната обстановка и най-вече да запазите работата си. В тази несигурна икономическа обстановка никога не е излишно да се подсигурите двойно.
Ето и кои са необходимите умения за оцеляване на работното място:
1. Ако искате да запазите работата си, обърнете внимание на начина, по който изглеждате. Не говорим само за дрехите, но и за излъчването. Никой не иска да работи с мрачен и намусен служител. Вашият негативен образ може да ви създава проблеми и кавги с колегите, а защо не и с началниците.
2. Комуникирайте внимателно и не правете излишни коментари. Не бъдете груби и раздразнителни към останалите. Не казвайте неподходящи шеги, нито пък обсъждайте началниците си пред останалите колеги. Никога не можете да бъдете сигурни дали всички служители ще си замълчат и няма да предадат вашите коментари на шефовете. Винаги бъдете внимателни и учтиви, когато комуникирате с останалите хора, свързани с работата ви - колеги, началници, служители и клиенти.
3. Критикувайте конструктивно. Когато искате да направите забележка на някой свой колега, задължително го направете по начин, който изключва надменното размахване на пръст. Критиката ви винаги трябва да бъде конструктивна. Когато отбелязвате даден пропуск или грешка, не пропускайте да отбележите как нещата могат да се подобрят или кой е бил оптималният вариант за тяхното извършване на първо място. След или преди забележката, казвайте и по нещо положително, свързано с качествата или успехите на човека.
4. Управлявайте времето си разумно. Давайте приоритет на най-важните и съществени задачи, които имате. Винаги си поставяйте малко по-кратък срок за изпълнението им, отколкото всъщност имате. По този начин винаги ще бъдете готови с възложените проекти и то дори в по-кратък срок. Управлението на времето е едно от най-важните умения, които правят един служител по-успешен и конкурентноспособен, в сравнение с останалите свои колеги.




Обедна емисия
Два месеца преди Еврозоната: Поскъпнаха ли фризьорските услуги?
Казусът с Бюджет 2026 навлече гнева на опозицията (ВИДЕО)
"Не ни виждат, но сме там": Мотористи от цялата страна искат толерантност на пътя
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Суперкомпютър изчисли: Арсенал ще стане шампион
Дадоха Мъри за пример в Турция
Крушарски и Филипов влязоха в нов сблъсък след дербито
Ямал скъса със секси рапърка + СНИМКИ
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар