В днешно време визията има голямо значение. Хората си купуват дрехи, храна, коли и т.н., водени от примамливия външен вид на продукта. Взаимовръзката между визията и новите технологии породи появата на така наречените визуални мрежи. Pinterest е една от най-известните такава, която позволява на потребителите да си направят собствена колекция от снимки, които харесват. Instagram от своя страна е ключът към вашия личен живот, тъй като ви позволява да споделите моменти от живота си с останалите хора.
Много малки фирми все още не успяват да се възползват от неразработения визуален пазар, тъй като продължават да съсредоточават вниманието си главно върху Twitter и Facebook. Причината за това е проста – визуалните мрежи са все още нови. Сайтът Piqora помага на компаниите да следят тяхното споменаване в трите основни платформи ( Pinterest, Instagram, Tumblr).
Визуалните мрежи са изградени около графичния интерес на потребителите, а интересът до голяма степен означава намерение. Те са бъдещето на забавлението и търговията. Онлайн потребителите търсят да намерят вдъхновение и да открият вдъхновение и да разберат съдържанието на продуктите чрез визуалната мрежа. Според скорошно проучване Pinterest представлява повече от 50% от всички споделяния чрез Ipad.
Потребителите прекарват много време в интернет, използвайки своите мобилни телефони и таблети. Когато харесат нещо в онлайн пространството, за тях е много по-лесно само да натиснат върху изображението, вместо да пишат изречения. Следвайки тази логика, визуалните мрежи имат потенциала да изместят социалните мрежи заради своето по-голямо удобство. Разликата между двата вида мрежи е, че визуалните са изградени около интереси и намерения, докато социалните мрежи са базирани около хората и връзките между тях.
Знаейки силното влияние на визуалните мрежи, шефовете на малките фирми трябва да насочат вниманието си именно към тях. По този начин ще си осигурят по-голяма безплатна реклама и повече нови потребители.
Коментари