IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Навиците на успелите жени

16 август 2013 12 15

В бъдещето все повече хора ще работят само чрез интернет

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

Отдавна успехът на жените в кариерата не е изненада. Откакто дамите се пребориха за равни права с мъжете, включително и право на труд, те доказват, че могат да се справят с голяма част от „мъжките задължения“. Светът познава много известни и успели жени, някои от които дори са видни политици.

Наскоро в Мюнхен се проведе среща на преуспели в работата си жени. Един от лекторите е Джалей Бишарат, която силно се вълнува от цифровата реалност, когато работата може да се позиционира на различни места. По повод дискусията за работната сила на жените, Джалей оформя презентация с информация кои са навиците на успелите жени. Ето ги и тях:

1. Обърнете внимание на най-важното. За да постигнете успех в бизнеса с числа и цифри, трябва да имате добър екип от хора. Това е една от най-важните предпоставки, гарантиращи добро бъдеще. Първо подсигурете основата, а чак след това мислете за допълнителните детайли.

2. Съсредоточете се върху 20%. Задайте си въпроса каква част от това, което правите, има истинско въздействие? Съществува голяма разлика между прогрес и движение, но как да разберете каква е тя? Всяка ситуация е различна, но прилагането на рамка за сила на приоритети е важна стъпка. Около 20% от усилието получава около 80% от резултата.


3. Подредете приоритетите си. За какво искате да работите – повече пари или повече удоволствие? Представете си, че получите две предложения по едно и също време. В едната компания ще имате по-голяма заплата, но работата ще ви бъде по-далечна и скучна. Във втората фирма обаче ще изкарвате по-малко пари, но ще правите това, което искате. Поставете се в тази ситуация, сякаш е напълно реална. Ако не харесате отговора си, помислете какво има на-голямо значение за вас.

4. Всеки ден развивайте себе си. Чувствате, че на настоящата работна позиция няма какво да научите повече? Ако нямате възможност да смените работата си, започнете да се самообучавате. Никога знанията няма да бъдат излишни, пък и не се знае какво кога ще ви потрябва.

5. Мислете извън шаблоните. В повечето случаи, но не винаги, способните хора са тези, завършили най-добрите университети. Не е задължително обаче да наемате точно такъв тип служител. Дайте шанс на млади и талантливи хора, на които може да помогнете. В същото време това ще помогне на фирмения бюджет.

Автор на статията:
Милена Алексиева

КоментариКоментари