Питали ли сте се някога защо мнозинството от моделите на Victoria’s Secret са тъмнокоси? Вероятно собствениците на лейбъла отдавна са знаели за маркетингов трик, който едва сега стана известен на останалите продавачи.
Според ново изследване жените са по-склонни да си закупят бельо, рекламирано от брюнетки. То се базира на проучване на покупателните навици на американките, направено от компанията Adore Me .
Фирмата е пуснала три реклами на бельо по-рано тази година, в които са участвали съответно блондинка, брюнетка и няколко пищни тъмнокоси жени. След това са измерени продажбите на продуктите от трите реклами и се оказало, че представеното от брюнетката бельо е най-търсено.
„Брюнетките навсякъде продават по-добре. Нашите клиенти, в частност представителките на нежния пол, предпочитат тъмнокоси жени пред платинените и то най-вече при реклама на бельо“, призна пред CNN основателят на компанията Adore Me.