Прекарваме голяма част от работния ден в офиса. Понякога дори повече от времето, в което се застояваме у дома. Така че защо да не направим това място комфортна зона?
Ето 7 неща, които ще ви помогнат да организирате бюрото си и да направите деня си по-продуктивен:
1. Списък със задачите
Всички имаме смартфони и компютри, но е доказано, че ако нещо е пред очите ви, няма как да го забравите. Затова направете и на хартия списък със задачите за деня, който да сложите на бюрото си.
2. Бутилка вода
Когато сте се заровили в работа, забравяте за базови неща като храна и вода. Важно е да поемате поне 2 литра вода на ден, така че дръжте бутилка вода на ръка разстояние и на малки интервали отпивайте, за да бъдете хидратирани.
3. Нещо за хапване
По-добре здравословно! Никой не може да се концентрира на работа на гладен стомах. Вместо да зареждате шкафа на бюрото с бисквити и шоколади, които не носят енергия, а само захар и празни калории, заредете с ядки, плодове или протеиново блокче (ако тренирате).
4. Салфетки
Имате хрема, ядете или трябва да забършете някоя повърхност, салфетките са от първа необходимост. Да не забравяме, че не сте сами и може да се наложи да услужите на някого.
5. Снимка
Снимка на любим човек, дете или домашен любимец е вашето „малко бягство“ през деня. Тя винаги внася позитивизъм и един поглед към нея ще повиши настроението ви в тежки и напрегнати моменти.
6. „Първа хигиенна помощ“
В случай, че след работа трябва директно да ходите на някакво събитие или парти, трябва да имате продукти от първа необходимост като дезодорант, четка и лек грим – спирала, молив, червило/гланц. Вероятно ги носите и в дамската си чанта, но резервен чифт в шкафчето ще олекоти не само чантата ви, а и ще ви спести тревогата да пропуснете нещо при смяна на чантата.
7. Зарядно
В телефонната ера без телефон сме като „изгубени в превода“. Не позволявайте на батерията да ви предаде!