IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Непрофесионално! Навиците, които съсипват имиджа и кариерата ви

24 август 2018 09 20

Не правете това, ако искате да ви взимат насериозно

Снимка: Istock

Снимка: Istock

Обичате работата си. Разбирате я, умеете я и се трудите усърдно. Това обаче не ви помага да израснете кариерно и много от колегите все още не ви взимат на сериозно. Причината вероятно е в самите вас, а именно: вие саботирате подсъзнателно имиджа си и така пречите сами на професионалното си развитие. Време е да се отървете от следните навици:

1.Постоянно закъснявате

Дори да не работите в сграда, в която следят строго работното ви време, е хубаво да не закъснявате системно. Това автоматично че ви докара черни точки пред колегите (шефовете обикновено идват по-късно и едва ли ще забележат това) и те ще се опитват да ви саботират или да говорят зад гърба ви. Накрая може и някой да ви „изпорти“ пред ръководството и да си докарате проблеми.

2.Негативни сте

Колкото и голям професионалист да сте, ако постоянно мърморите и сте негативни, останалите в офиса ще странят от вас. Как очаквате да направите правилното впечатление, ако ви изолират?

3.Бюрото ви изглежда сякаш е преживяло бомба

Когато каните гости у дома, почиствате и подреждате. Домът на един човек, дава представа за самия него. Е, бюрото в офиса е като визитката ви. Един поглед кара останалите да си вадят изводи дори за професионализма ви. Ако искате да ви взимат на сериозно и да оценят уменията ви, поддържайте бюрото си чисто и подредено. В противен случай, ще станете жертва на нечии предубеждения и предразсъдъци.

4.Не спирате да клюкарите

Закъсненията са един начин да влезете по негативен начин в устата на колегите, но постоянното „чатене“ с колегите също не ви печели червени точки. По този начин изглежда, сякаш само губите време и не вършите нищо.

5.Хигиенни навици

Никой не иска да се здрависа с човек, който току що е погълнал мазе бургер, без да се е измил или по-лошо – излиза от тоалетната, пропускайте този елементарен навик. Какво си мислите за човек, който има петно по дрехата или дупки а чорапогащника? А дали бихте общували с колегата, който вечно мирише на пот и сякаш не е виждам баня? Разбрахте какво намекваме нали? Хигиенните навици ви правят желан събеседник и представителен служител. Не ги забравяйте!

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари