IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Най-дразнещите работни навици в офиса

4 май 2019 08 00

Колко от тях правите самите вие?

Снимка: Istockphoto

Снимка: Istockphoto

Седите до тях по 8 часа на ден 5 дни в седмицата. На практика прекарвате повече време с колегите си, отколкото със семейството и е въпрос на време някой от тях да започне да ви дразни.

Американско изследване показва кои са най-дразнещите навици на хората в офиса и вярвате или не, и вие сте ги правили! След като са анализирали 2000 служители на различни компании в Америка, учени от университета Оливет Назарен в Илиноис са открили, че вдигането на шум и мрънкането са двете качества у колегите, които повечето хора намират за най-изнервящи. С други думи – ако обядът ви е солен, шофьорът на автобуса потенциален психопат на пътя, а сутринта ви е куца от ставането – по-добре запазете тази информация за себе си.

Следващото най-неприятно нещо в офиса е клюкаренето и общественото унижаване или обиждане (32 %), следвано от нелицеприятни хранителни навици като мучене, мляскане, пипане навсякъде с мръсни ръце и плюене на храна в опит на някой да говори и яде едновременно (12 %) и на последно място са навици, свързани с писане на мейли или срещи – ползване на жаргони в официална кореспонденция, писане на т. н. „шльокавица“ или дебелашки шегички, целящи точки за оригиналност (6 %).

Допълнително изследване показва, че най-много се оплакват от колегите си брокери на недвижими имоти. Междувременно най-много клюкари има в медийните редакции и офисите на професии, занимаващи се с комуникация – пиар, реклама, маркетинг.

Авторите на изследването са научили и че 78 % от участниците са се конфронтирали с колегите си за тяхното поведение. Едва 30% от случаите са довели до някаква промяна.

И още нещо изненадващо! По-дразнещите субекти в офиса са от мъжки пол, а не от женски, посочват авторите в проучването.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари