IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

В крак с модните тенденции със слушалките на Philips

15 юли 2011 07 01

Този тип аксесоари се превръщат във все по-предпочитан небрежен детайл към външния вид на активните и модерните хора

Снимка: Philips

Снимка: Philips

Като топ аксесоар на лято 2011 можем да номинираме слушалките на Philips, които се предлагат в свежи цветове и гарантират, че ще ви отличат от тълпата.

Този тип аксесоари се превръщат във все по-предпочитан небрежен детайл към външния вид на активните и модерните хора. Всеки може да намери модела, който подхожда най-много на неговия стил и облекло.

Благодарение на Philips, това лято можем освен да сме на крак с модните тенденции, но и да си спечелим билети за най-якия музикален фест по Черноморието.

Лятната промоция на компанията е валидна за всички, закупили си слушалки в периода до 1-и август. Единственото, което трябва да направите след като си купите слушалките, е да ги регистрирате на www.soulhunters.bg и да запазите касовия си бон.

Всяка седмица от посочения период един късметлия ще печели по 5 билета за музикалния фестивал в Бургас, който се състои от 12 до 14 август 2011 г.

Промоцията е продължение на What's Your Move инициативата на Philips, с която подкрепя всички млади хора, обединени от страстта към градската култура и музиката.

През май Philips пусна SoulHuntersBG (a.k.a Dj Emil Prize, Negy [FARS] и Malkia Dob) на лов за сродни души.

Те обиколиха големите градове в страната, за да открият тези, които се отличават от тълпата и ги възнаградиха с готини слушалки Philips. Интересни видеа от тяхната обиколка можете да видите тук.

През юни SoulHuntersBG застанаха основно пред компютрите и търсиха своите сродни души онлайн - свежите млади хора, които активно блогват или туитват, или онези, които им покажат своето хоби чрез видео клип и снимки.

Можеш да откриеш своя модел слушалки, или да проследиш SoulHuntersBG в сайта на кампанията, или в социалните мрежи.

 

Автор - снимка

КоментариКоментари