IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Рекламата на бъдещето

31 май 2012 05 10

Светещи плакати и всякакви фосфоресциращи джаджи рекламират музикален фестивал

Снимка: knstrct.com

Снимка: knstrct.com

Ако ходенето на концерт, вече не ви блазни както преди и мислите, че вече няма с какво да ви впечатлят визуално, помислете пак. Време е да преживеете живата музика по нов начин.

Фестивалът The Nordik Impakt е нощно музикално събитие, което може да ви върне вълнението към нея: концертите протичат в мрака на дълбоката нощ, а криейтив екипът от френската дизайн агенцията Murmure е добавил нещо екстра блестящо към изживяването.

Въпросният екип е създал така наречения 'Nordik Impakt 13 Collector Edition Electro-Phosphorscent', което всъщност е колекция от светещи в тъмното интересни джаджи към събитието.

Постери, покани, копчета, програми, и дори електро-фосфорни очила, направени от хартия - всички са измислени така, че да се четат и на светло и на тъмно. Графиките на материалите са абстрактна репрезентация на хипер-електро бийтове. Екипът на Murmure залага на серията като на иновативна концепция, с която да привлекат повече внимание към фестивала тази година.

Снимка: knstrct.com

Серията 'Nordik Impakt 13 Collector Edition Electro-Phosphorscent' на светло.

Снимка: knstrct.com

Серията 'Nordik Impakt 13 Collector Edition Electro-Phosphorscent' на тъмно.

Снимка: knstrct.com

Картички, които хвърлят нова светлина върху общуването по пощата.

Снимка: knstrct.com

Снимка: knstrct.com

Очилата са доста интересни и без да светят в тъмното...

Снимка: knstrct.com

Но така, са като извадени от някоя фантастика!

КоментариКоментари