В света на рекламата най-важна е динамиката. Динамика не просто като бързина на мисъл и изпълнение, а динамика в буквалния смисъл на думата.
Динамиката е тази, която задържа погледа на зрителя върху екрана.
Че кой иска да гледа, и всъщност гледа, скучни реклами, в които нищо не се случва?
Всеки добър рекламист знае, че палецът върху дистанционното е най-строгият и безмилостен съдия. И ако не знаеш как да го умилостивиш, загубваш делото...
Едва ли ще се намери зрител, който да превключи канала, точно в момента, в който пред очите му "попадне" това:
Сваляме шапка на немската компания. Не само заради професионализма, автентичността и атмосферата, а и заради смелостта да "открадне" точно от този филм. Както е казал Пикасо: "Артистът копира. Великият артист краде".
Още:
Най-забавната реклама на света